ЛуАЗ-2403 був розроблений на базі автомобіля ЛуАЗ-969М і призначався для буксирування легких літаків і багажних візків.
ЛуАЗ-2403 повнопривідний, має напівнесучий кузов. Задній міст відключається. Кабіна двомісна з м’яким верхом, передає MMR.
Силова установка складається з чотиритактного карбюраторного чотирициліндрового двигуна повітряного охолодження МеМЗ-969А. Зчеплення однодискове сухе. Коробка передач чотириступінчаста з синхронізаторами на всіх передачах переднього ходу, має додаткову знижувальну передачу. Головна передача подвійна: конічна зі спіральними зубами і колісні редуктори з циліндричними шестернями зовнішнього зачеплення. Двигун, коробка передач і передній ведучий міст виконані в одному агрегаті. Підвіска всіх коліс незалежна торсіонна на подовжніх важелях. Амортизатори гідравлічні телескопічні. Робочі гальма барабанні на всі колеса з роздільним гідравлічним приводом.
У 1987-1988 роках було виготовлено 164 автомобіля ЛуАЗ-2403.
Іноді зміни в ПДР в Україні проходять повз увагу водіїв, що потім створює масу непорозумінь…
У разі зупинки автомобіля поліцейськими, останні іноді можуть поводитися грубо або зухвало, провокуючи водія на…
Практично кожен автовласник хотів би, щоб його машина служила йому якомога довше. Однак довговічність автомобіля…
Зі зростанням температури літо приносить не тільки радість від сонячних днів, а й особливі вимоги…
Водії, які володіють автомобілями з центральним замком, можуть відкрити для себе нову функцію, яка допоможе…
Американський автомеханік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер стверджує, що простий інструмент може позбавити водіїв…