В Україні вже були спроби випуску електромобіля, першим з яких вважається ЗАЗ-968 Електро, пише Твоя МАШИНА
У 1973 році в Запорізькому машинобудівному інституті на базі моделі ЗАЗ-968 був створений дослідний електромобіль. “Електрозапорожець” оснастили електродвигуном потужністю 4 кВт, який дозволяв розвивати максимальну швидкість в 60 км/год. Але головною родзинкою машини став імпульсний напівпровідниковий перетворювач, що вигідно відрізняв український електромобіль від машин із ступінчастим регулятором. Така конструкція дозволяла плавно змінювати режими роботи електродвигуна, уникнути втрат на терті, а найголовніше – робити автоматичне рекуперування гальмування з підзарядкою акумуляторних батарей.
Електромобіль отримав назву “ЗМІ – електро”. Акумуляторна батарея машини важила близько 400 кг, а на одній зарядці прототип міг подолати відстань в 100 км.
На Всесоюзній виставці науково-технічної творчості молоді (ВДНГ) в 1974 році “ЗМІ – електро” заслужила золоту медаль і була визнана готовою для запуску в серію. Однак, в серійне виробництво машина так і не пішла.
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, надійністю та витривалістю. І навіть якщо ваш бюджет обмежений…
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…
Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…