В Україні вже були спроби випуску електромобіля, першим з яких вважається ЗАЗ-968 Електро, пише Твоя МАШИНА
У 1973 році в Запорізькому машинобудівному інституті на базі моделі ЗАЗ-968 був створений дослідний електромобіль. “Електрозапорожець” оснастили електродвигуном потужністю 4 кВт, який дозволяв розвивати максимальну швидкість в 60 км/год. Але головною родзинкою машини став імпульсний напівпровідниковий перетворювач, що вигідно відрізняв український електромобіль від машин із ступінчастим регулятором. Така конструкція дозволяла плавно змінювати режими роботи електродвигуна, уникнути втрат на терті, а найголовніше – робити автоматичне рекуперування гальмування з підзарядкою акумуляторних батарей.
Електромобіль отримав назву “ЗМІ – електро”. Акумуляторна батарея машини важила близько 400 кг, а на одній зарядці прототип міг подолати відстань в 100 км.
На Всесоюзній виставці науково-технічної творчості молоді (ВДНГ) в 1974 році “ЗМІ – електро” заслужила золоту медаль і була визнана готовою для запуску в серію. Однак, в серійне виробництво машина так і не пішла.
У щільному міському русі паралельне паркування – це не екзаменаційний страх, а щоденна рутина. Та…
Серед байкерів є речі, які на перший погляд здаються дивакуватими. Один з таких прикладів –…
Періодична заміна оливи – це не просто рутина, а питання довговічності двигуна. Але навіть така…
Під час заміни гальмівних колодок деякі власники авто задаються логічним, на перший погляд, питанням: а…
На кожній автошині є не лише розмір. Там ще й індекс швидкості – літера, яка…
Після майже трьох десятиліть роботи Mitsubishi офіційно залишає Китай, пише Carscoops. Завершення спільного виробництва двигунів…