В Україні вже були спроби випуску електромобіля, першим з яких вважається ЗАЗ-968 Електро, пише Твоя МАШИНА
У 1973 році в Запорізькому машинобудівному інституті на базі моделі ЗАЗ-968 був створений дослідний електромобіль. “Електрозапорожець” оснастили електродвигуном потужністю 4 кВт, який дозволяв розвивати максимальну швидкість в 60 км/год. Але головною родзинкою машини став імпульсний напівпровідниковий перетворювач, що вигідно відрізняв український електромобіль від машин із ступінчастим регулятором. Така конструкція дозволяла плавно змінювати режими роботи електродвигуна, уникнути втрат на терті, а найголовніше – робити автоматичне рекуперування гальмування з підзарядкою акумуляторних батарей.
Електромобіль отримав назву “ЗМІ – електро”. Акумуляторна батарея машини важила близько 400 кг, а на одній зарядці прототип міг подолати відстань в 100 км.
На Всесоюзній виставці науково-технічної творчості молоді (ВДНГ) в 1974 році “ЗМІ – електро” заслужила золоту медаль і була визнана готовою для запуску в серію. Однак, в серійне виробництво машина так і не пішла.
У Києві помітили незвичайний позашляховик Land Rover Range Rover. Преміальна модель четвертого покоління здивувала оточуючих…
Чимало бензинових автомобілів працюють на паливі марки А95, але можуть «перетравлювати» і А92. Зрозуміло, безпечніше…
Раніше водії спиралися на показання тахометра під час перемикання передач, але зараз майже у всіх…
В автошколі майбутніх водіїв вчать, що на парковці автомобіль потрібно залишати з прямими колесам. Так…
Українських автомобілістів незабаром почнуть карати за їзду на автомобілі, необладнаному для зимової експлуатації. Відповідний законопроєкт…
Щоб безпроблемно їздити за кермом і не мати неприємностей із законом, недостатньо просто не перевищувати…