В Україні вже були спроби випуску електромобіля, першим з яких вважається ЗАЗ-968 Електро, пише Твоя МАШИНА
У 1973 році в Запорізькому машинобудівному інституті на базі моделі ЗАЗ-968 був створений дослідний електромобіль. “Електрозапорожець” оснастили електродвигуном потужністю 4 кВт, який дозволяв розвивати максимальну швидкість в 60 км/год. Але головною родзинкою машини став імпульсний напівпровідниковий перетворювач, що вигідно відрізняв український електромобіль від машин із ступінчастим регулятором. Така конструкція дозволяла плавно змінювати режими роботи електродвигуна, уникнути втрат на терті, а найголовніше – робити автоматичне рекуперування гальмування з підзарядкою акумуляторних батарей.
Електромобіль отримав назву “ЗМІ – електро”. Акумуляторна батарея машини важила близько 400 кг, а на одній зарядці прототип міг подолати відстань в 100 км.
На Всесоюзній виставці науково-технічної творчості молоді (ВДНГ) в 1974 році “ЗМІ – електро” заслужила золоту медаль і була визнана готовою для запуску в серію. Однак, в серійне виробництво машина так і не пішла.
Toyota готує до виробництва новий позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року – доступніший, ніж навіть…
Багато водіїв думають, що заміна лише двох шин на повнопривідному авто – це розумна економія.…
Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…
Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…
Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…
Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…