Машина була побудована естонськими механіками в 1986 році для участі в ралі.
Основою боліда стала “Таврія” ЗАЗ-1102.
Правда, з первісної машини практично нічого не залишилося. Замість стокового мотора встановили форсований двигун від ВАЗ-2106, який знаходився за передньою парою сидінь для поліпшення розподілу маси, 2 карбюратора Weber, поліпшена вихлопна система і ГБЦ вичавлювали з мотора 140 кінських сил при загальній вазі авто всього 800 кг.
Підвіску також замінили, вона стала для всіх коліс незалежною. Цікаво, що при розміщенні двигуна ззаду радіатор був залишений спереду як результат автомобіль отримав “ніздрі” на капоті для випуску надлишкового тиску і за дверима – це допомагало поліпшити охолодження двигуна.
На жаль, такий приголомшливий екземпляр ралійного боліда так і залишився єдиним екземпляром.
Багато автомобілістів помічали, що в дощову погоду двигун автомобіля здається більш чуйним і ефективним, особливо…
Як відомо, в Україні можна отримати штраф за відсутність у водія при собі посвідчення на…
Їзда за кермом у темну пору доби стає для водіїв особливим викликом, що приховує за…
Як правило, огляд водія на стан алкогольного сп'яніння проходить швидко і без зайвих проблем. Якщо…
Кожен автомобіліст в Україні повинен знати про обов'язок мати страховий поліс ОСЦПВ. Його потрібно возити…
Така, здавалося б, проста і рутинна процедура для автомобіліста, як запуск двигуна, також потребує правильного…