Дивна вантажівка, на якій Г’ю Джекман роз’їжджав у фільмі «Реальна сталь», як виявилося, існує в реальності, але, правда, виглядав сходивший з конвеєра International Harvester Sightliner ACO 1960 не настільки футуристично, як на екрані.
У 1957-1960 рр компанія International Harvester, що спеціалізувалася на виробництві сільгосптехніки і вантажівок, випускала модель Sightliner ACO. Саме вона і стала основою для кунга, який глядачі бачили в «Реальній сталі», але, природно, в порівнянні з базовою варіацією екстер’єр та інтер’єр зазнали величезних доопрацювань.
Чоловік, через деякий час після зйомок фільму, який виставив вантажівку на сайті Ebay на продаж, стверджував, що на створення дивного авто було витрачено майже 250 тисяч доларів.
В результаті вантажівка дійсно потрясала уяву, особливо у тих, хто знав, як виглядає оригінальний International Harvester Sightliner ACO 1960. Зовсім інша панель приладів, незрозумілі розподільні щитки, полки, спальник, верстати та інші речі, необхідні незадачливому творцеві робота, здавалися доречними , але при цьому абсолютно нетиповими для вантажного авто.
Що стосується технічного оснащення, то для «Реальної сталі» авто укомплектували 275-сильним 6-цілінровим турбодизелем, що працює в парі з АКПП, що теж відрізнялося від оригіналу. Спеціально для зйомок у вантажівки «осучаснили» підвіску, гальма, внутрішнє освітлення і навіть встановили колеса значно більшого розміру.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…