У спільноті “Українські автомобілі” в Facebook показали фото ізотермічного фургона ЕрАЗ-762ВИ. Ця модифікація єреванського автомобіля була розроблена на Луцькому автомобільному заводі на початку 1980-х років.
Вантажний відсік автомобіля зробили з алюмінієвих листів з герметизованими стиками. Простір між зовнішньою і внутрішньою обшивкою заповнили пінопластом ФРП-1, а по контуру дверних прорізів встановили подвійний ущільнювач.
В Луцьку випустили перші 1700 одиниць моделі в 1981 році, переробивши стандартні єреванські фургони. З 1982 року версію 762ВИ виготовляло уже єреванське автомобільне підприємство.
Читайте також: Чому не можна відразу заводити двигун після включення запалення?
Якщо на боковині колеса виросла пухлина – не тягніть. Це не дрібна вада, а сигнал…
Самостійна заміна свічок запалювання виглядає найлегшою операцією під капотом. Здається, зняв катушки, викрутив старі –…
Мало хто знає, але шини в автомобілі стираються не однаково. Іноді швидше ззаду, іноді –…
Нова машина зазвичай асоціюється з надійністю. Але ця ілюзія швидко розбивається, коли перші серйозні поломки…
У Renault вирішили не гнатися за модою на PHEV – тобто гібриди, які можна заряджати…
Porsche готує електричний Cayenne з акустичним сюрпризом. У салоні лунатиме звук бензинового V8, але через…