Новинки

Компанія Ferrari представила оновлену версію кабріолета Portofino M

Ferrari початкового рівня отримує більше потужності від V8, нової восьмиступінчастої коробки передач і заявляє про кращу керованість, пише видання Autocar.

Найдоступніша модель Ferrari, Portofino, була модернізована з введенням більш потужного модернізованого варіанту M.

Portofino M (скорочення від Modificata, історично використовувалося брендом для позначення еволюції продуктивності) включає в себе безліч технічних удосконалень у порівнянні зі стандартною моделлю. Це перший Ferrari, який буде представлений виключно в інтернеті, і перший автомобіль, випущений після закриття Маранелло під час пандемії в Італії.

При ціні від 206 000 євро (6,8 млн гривень) Portofino M трохи менше ніж на 84 000 гривень дорожче, ніж стандартний Portofino. Поставки повинні початися в середині 2021 року.

Зовні нова модель була злегка перероблена в порівнянні зі стандартним Portofino. Зміни торкнулися передньої частини кузова: новий дизайн бампера надає більш спортивний і агресивний вигляд.

Головною складовою технічних змін конкурента Aston Martin DB11 Volante є трансмісія. Поряд з установкою сажевого фільтра відповідно до майбутніх норм викидів Euro 6d і супутньої інженерією (включаючи перероблений вихлоп), щоб гарантувати, що це не впливає на звук двигуна, 3,9-літровий V8 Portofino з подвійним турбонаддувом був посилений з 592 к.с . до 612 к.с.

Не менш важливим є те, що нова восьмиступінчаста автоматична коробка передач з подвійним зчепленням замінює стару семиступінчасту коробку передач.

Коробка передач, перша восьмиступінчаста коробка передач Ferrari з відкидним верхом, оснащена модулем зчеплення на 20% менше і може видавати на 35% більше крутного моменту, ніж старий блок, хоча сам вихідний крутний момент ідентичний. Додаткова потужність і восьме співвідношення означають дуже невелике поліпшення часу розгону автомобіля до 100 км / год, з 3,5 до 3,45 секунди. Час розгону 0-198 км в годину на 1,0 секунди покращено до 9,8 секунди.

Portofino M також має повний п’ятипозиційний перемикач режимів руху Manettino від більш дорогих Ferrari, замінюючи режимний елемент стандартної моделі. Це означає, що у нього є режим гонки, який в поєднанні з Ferrari Dynamic Enhancer (який тонко використовує гальма, щоб тримати під контролем ковзання), як кажуть, підвищує залученість водія.

Крім того, стали доступні нові додаткові функції у вигляді досконаліших систем допомоги водієві (ADAS) і функцій забезпечення комфорту, таких як вентиляція і підігрів сидіння.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025