Компанія Skoda представила свій перший м’який гібридний силовий агрегат з новим 1,0-літровим бензиновим двигуном e-Tec для нової Octavia четвертого покоління.
Електрифікована трициліндрова силова установка видає 108 к.с., що робить її трохи менш потужною, ніж версії MHEV початкового рівня в Seat Leon і Volkswagen Golf.
В системі використовується вбудований в ремінь стартер-генератор (BISG) для рекуперації енергії під час гальмування і зарядки літій-іонної батареї 48 В, яка потім може переходити від двигуна до систем живлення, таким як гідропідсилювач рульового управління, що дозволяє продовжувати роботу по інерції при вимкненому двигуні.
E-Tec йде виключно з семиступінчастою автоматичною коробкою передач.
Skoda перераховує ряд функцій підвищення ефективності, вже встановлених на двигуні, в тому числі алюмінієвий картер, турбокомпресор з регульованими лопастями і оптимально збалансовані шатуни, що означає, що двигуну не потрібен вал балансування.
Двигун працює по циклу уприскування Міллера, який, як кажуть, забезпечує максимальний крутний момент на 35% раніше, ніж на звичайному двигуні.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…