Компанія Skoda представила свій перший м’який гібридний силовий агрегат з новим 1,0-літровим бензиновим двигуном e-Tec для нової Octavia четвертого покоління.
Електрифікована трициліндрова силова установка видає 108 к.с., що робить її трохи менш потужною, ніж версії MHEV початкового рівня в Seat Leon і Volkswagen Golf.
В системі використовується вбудований в ремінь стартер-генератор (BISG) для рекуперації енергії під час гальмування і зарядки літій-іонної батареї 48 В, яка потім може переходити від двигуна до систем живлення, таким як гідропідсилювач рульового управління, що дозволяє продовжувати роботу по інерції при вимкненому двигуні.
E-Tec йде виключно з семиступінчастою автоматичною коробкою передач.
Skoda перераховує ряд функцій підвищення ефективності, вже встановлених на двигуні, в тому числі алюмінієвий картер, турбокомпресор з регульованими лопастями і оптимально збалансовані шатуни, що означає, що двигуну не потрібен вал балансування.
Двигун працює по циклу уприскування Міллера, який, як кажуть, забезпечує максимальний крутний момент на 35% раніше, ніж на звичайному двигуні.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…