Компанія Skoda представила свій перший м’який гібридний силовий агрегат з новим 1,0-літровим бензиновим двигуном e-Tec для нової Octavia четвертого покоління.
Електрифікована трициліндрова силова установка видає 108 к.с., що робить її трохи менш потужною, ніж версії MHEV початкового рівня в Seat Leon і Volkswagen Golf.
В системі використовується вбудований в ремінь стартер-генератор (BISG) для рекуперації енергії під час гальмування і зарядки літій-іонної батареї 48 В, яка потім може переходити від двигуна до систем живлення, таким як гідропідсилювач рульового управління, що дозволяє продовжувати роботу по інерції при вимкненому двигуні.
E-Tec йде виключно з семиступінчастою автоматичною коробкою передач.
Skoda перераховує ряд функцій підвищення ефективності, вже встановлених на двигуні, в тому числі алюмінієвий картер, турбокомпресор з регульованими лопастями і оптимально збалансовані шатуни, що означає, що двигуну не потрібен вал балансування.
Двигун працює по циклу уприскування Міллера, який, як кажуть, забезпечує максимальний крутний момент на 35% раніше, ніж на звичайному двигуні.
Якщо вам потрібен надійний, економний та практичний автомобіль для їзди по місту за невеликі гроші,…
З 1 січня 2025 року в Україні запрацював новий закон про обов’язкове страхування для водіїв.…
Як відомо, ресурс навіть найбільш надійного автомобіля в значній мірі залежить від умов його експлуатації.…
Як відомо, керування автомобілем в стані алкогольного сп’яніння є одним з найбільш серйозних порушень ПДР,…
Кожен автомобіль, мов живий організм, попереджає водія про наявність «хвороб» певними «симптомами». ЦЕ можуть бути…
Розвиток технологій відбувається настільки стрімко, що іноді люди просто не встигають слідкувати за змінами. Для…