Компанія Skoda представила свій перший м’який гібридний силовий агрегат з новим 1,0-літровим бензиновим двигуном e-Tec для нової Octavia четвертого покоління.
Електрифікована трициліндрова силова установка видає 108 к.с., що робить її трохи менш потужною, ніж версії MHEV початкового рівня в Seat Leon і Volkswagen Golf.
В системі використовується вбудований в ремінь стартер-генератор (BISG) для рекуперації енергії під час гальмування і зарядки літій-іонної батареї 48 В, яка потім може переходити від двигуна до систем живлення, таким як гідропідсилювач рульового управління, що дозволяє продовжувати роботу по інерції при вимкненому двигуні.
E-Tec йде виключно з семиступінчастою автоматичною коробкою передач.
Skoda перераховує ряд функцій підвищення ефективності, вже встановлених на двигуні, в тому числі алюмінієвий картер, турбокомпресор з регульованими лопастями і оптимально збалансовані шатуни, що означає, що двигуну не потрібен вал балансування.
Двигун працює по циклу уприскування Міллера, який, як кажуть, забезпечує максимальний крутний момент на 35% раніше, ніж на звичайному двигуні.
Існує думка, що чим старший автомобіль, тим нижча його ціна. Це правило діє лише до…
Заміна моторної оливи в автомобілі є найважливішим елементом технічного обслуговування будь-якого автомобіля з ДВЗ. Здійснюється…
Іноді купівля вживаного автомобіля може здатися вигідною угодою, проте завжди слід враховувати довгострокову надійність конкретної…
Колишній автодилер із 43-річним стажем роботи, а нині популярний YouTube-блогер Рей Шефска розкрив автомобілістам 3…
Як правило, ліквідність автомобіля важлива, якщо новий власник має намір у майбутньому перепродати його. Однак…
Весна є особливим періодом для автомобілістів. Після важких зимових умов усім потрібно провести низку обов'язкових…