Німецький автовиробник Volkswagen представив перший електричний кросовер бренду ID 4, пише Твоя МАШИНА посилаючись на Autocar.
Новий електрокар надійде в продаж в Європі в кінці цього року і, на відміну від недавно випущеного хетчбека ID 3, також буде виготовлятися і продаватися в Китаї і США.
Компанія Volkswagen має намір продавати 1,5 мільйона електромобілів на рік до 2025 року, і за оцінками ID 4 становитиме третину від цієї суми.
Електрокар зроблений на тій же електричній платформі MEB, що і ID 3, і в кінцевому підсумку буде пропонуватися як з заднім, так і з повним приводом, з чотирма різними виходами потужності і двома варіантами розміру батареї. Діапазон доливання гарячої ID 4 GTX з 302bhp також в стадії розробки.
ID 4 спочатку буде виготовлятися на заводі VW в Цвікау в Німеччині. Як і у випадку з ID 3, перші випущені версії будуть обмеженими тиражами моделей First Edition, потужністю 201 к.с. і 229 Нм від одного двигуна, який приводить в рух задні колеса, і батареї на 77 кВтг.
Це дає ID 4 First Edition максимальну швидкість 160 км/год, час розгону до 100 кілометрів на годину за 8,5 секунди і офіційну дальність ходу 517 км.
У Німеччині ціна на ID 4 First Edition буде починатися від 49 950 євро (близько 1,6 млн гривень), а версія First Max з більш високими характеристиками буде коштувати 59 950 євро (близько 1,9 млн гривень).
Його конкурентами стануть Kia e-Niro, в даний час найпоширеніший доступний електричний кросовер в Європі, а також з прийдешніми Tesla Model Y і Mustang Mach-e.
ID 4 також буде пропонуватися з заднім приводом: 146 к.с., 168 к.с. з батареєю 52 кВт і 173 к.с. з агрегатом 77 кВт. Двомоторний повнопривідний GTX з’явиться в наступному році разом з версією на 262 к.с., обидві з батареєю потужністю 77 кВт. Велику батарею можна заряджати до 125 кВт.
Дизайн ID 4 в значній мірі заснований на стилі ID 3, при цьому велика робота була спрямована на оптимізацію аеродинамічної ефективності кузова позашляховика. Фірма стверджує, що досягла коефіцієнта лобового опору 0,28.
У стандартну комплектацію ID 4 входять світлодіодні ліхтарі, а в якості опції – система VW IQ Light з автоматичним регулюванням. Перші моделі будуть пропонуватися з 20-дюймовими і 21-дюймовими колесами.
4584 мм в довжину 1852 мм в ширину і 1612 мм у висоту, з колісною базою 2766 мм, ID 4 на 102 мм довше і на 13 мм ширше, ніж позашляховик VW Tiguan з бензиновим двигуном.
Завдяки довгій колісній базі і відносно коротким звісам ID 4 має радіус повороту 10,2 м, а також збільшує внутрішній простір. Як і у випадку з ID 3, інтер’єр має відкритий мінімалістський дизайн з великими сенсорними екранами, які сумісні з голосовим управлінням, замінюючи більшу частину фізичного розподільного пристрою. «Кулісний» перемикач на рульовій колонці використовується для вибору трьох режимів руху. Центральний сенсорний екран має розмір 10,0 дюйма в моделі First і 12,0 дюйма в моделях з більш високими характеристиками.
Багажник пропонує 543 літра внутрішнього простору, яке збільшується до 1575 літрів при складених задніх сидіннях. Автомобіль може буксирувати причепи масою до 1000 кг.
ID 4 пропонує інтерактивні послуги через систему VW We Connect Start з рядом пропонованих систем допомоги IQ Drive, включаючи допомогу при русі по смузі, допомога при гальмуванні і адаптивний круїз-контроль. Електроніка живиться від нової системи, побудованої на двох комп’ютерах, оновлення якої доступні по повітрю.
Шасі оснащене стійками MacPherson спереду і багатоважельною системою ззаду, з додатковим управлінням демпфуванням. Прогресивне рульове управління, при якому передавальне відношення стає більш прямим у міру повороту колеса, також є на деяких моделях.
Перші моделі, представлені в Німеччині, будуть мати ряд ексклюзивних кольорів, а також тоновані задні вікна, камеру заднього виду і обігрів сидінь і рульового колеса. Моделі Max вищого рівня додають додаткові поліпшення, такі як світлодіодне матричне освітлення, панорамний скляний дах і багажник з електроприводом.
Спочатку ID 4 буде виготовлятися в Цвікау, а виробництво версій для цього ринку в Китаї незабаром почнеться на заводах VW в Антін і Фошань. Він також буде проводитися в місті Чаттануга в США для цього ринку, починаючи з 2022 року, коли виробництво також почнеться в Емдені, Німеччина.
VW стверджує, що виробництво ID 4 в Цвіккау повністю вуглецево нейтрально.
Читайте також: Новий електричний Volkswagen ID.3 обігнав за продажами Tesla Model 3
Компанія Toyota готує до прем'єри шосте покоління кросовера RAV4. Поки що офіційних фото немає, але…
У сучасних реаліях, коли паливо дорожчає, а енергоефективність стає ключовим фактором, багато водіїв шукають автомобілі…
Власники елітних автомобілів у 2024 році поповнили державний бюджет на 220 мільйонів гривень. Це на…
Nissan X-Trail завжди був символом надійності та універсальності, автомобілем, який однаково впевнено почувається як у…
Компанія Nissan, яка нині переживає фінансові труднощі, може відродити культову модель Primera, щоб збільшити інтерес…
Компанія Skoda готується до прем’єри електричної Octavia, яка стане концептуальним провісником нового покоління популярного універсала.…