На автосалоні в Пекіні Mercedes-Benz представив оновлену версію длиннобазного E-класу, створеного спеціально для місцевого ринку. Як і оригінальна модель, що дебютувала на аналогічній виставці навесні 2016 року, вона на 140 мм перевершує стандартну модель по відстані між осями.
При цьому модернізований китайський седан і сам по собі став довшим на 22 мм – тепер в ньому 5056 мм. Він зберіг окремі трикутні віконця за задніми дверима, як і оригінальну форму самих дверей, але в іншому оновлення пройшло за тим же сценарієм, що і у випадку зі звичайним E-класом, показаним ще на початку березня.
Головні нововведення – повністю діодна світлотехніка, інше кермо, здатне стежити за наявністю рук на ободі, а також водійський інтерфейс MBUX з усіма сучасними асистентами і мережевими можливостями. А ось моторна гамма у цього седана в Китаї скромна: дволітрова 299-сильна «турбочетвірка» є топовою пропозицією, а на початковому рівні «майже представницькому» E-класу покладено 1,5-літровий 184-сильний агрегат. Виробництвом займається спільне підприємство Beijing Benz Automotive Co., Ltd (BBAC).
Читайте также: Hyundai представив «заряджену» версію хетчбека i20
Українським водіям нагадали про поширене порушення правил дорожнього руху, що призводить до трагічних наслідків. У…
Акумулятор - це серце автомобіля, що забезпечує живлення електроніки та запуск двигуна. Але як довго…
У великих містах паркування автомобіля може перетворитися на цілий квест. Іноді водії вважають за краще…
Автовласники в Україні ставляться до своїх транспортних засобів, як і до іншого майна, але часто…
Зупинка автомобіля поліцією навряд чи потішить когось із водіїв. Проте слід пам'ятати про правильну поведінку…
Після купівлі автомобіля його недостатньо просто час від часу заправляти, потрібно проводити і регулярне технічне…