На автосалоні в Пекіні Mercedes-Benz представив оновлену версію длиннобазного E-класу, створеного спеціально для місцевого ринку. Як і оригінальна модель, що дебютувала на аналогічній виставці навесні 2016 року, вона на 140 мм перевершує стандартну модель по відстані між осями.
При цьому модернізований китайський седан і сам по собі став довшим на 22 мм – тепер в ньому 5056 мм. Він зберіг окремі трикутні віконця за задніми дверима, як і оригінальну форму самих дверей, але в іншому оновлення пройшло за тим же сценарієм, що і у випадку зі звичайним E-класом, показаним ще на початку березня.
Головні нововведення – повністю діодна світлотехніка, інше кермо, здатне стежити за наявністю рук на ободі, а також водійський інтерфейс MBUX з усіма сучасними асистентами і мережевими можливостями. А ось моторна гамма у цього седана в Китаї скромна: дволітрова 299-сильна «турбочетвірка» є топовою пропозицією, а на початковому рівні «майже представницькому» E-класу покладено 1,5-літровий 184-сильний агрегат. Виробництвом займається спільне підприємство Beijing Benz Automotive Co., Ltd (BBAC).
Читайте также: Hyundai представив «заряджену» версію хетчбека i20
Обслуговування автомобіля вимагає не тільки уваги до деталей, а й дотримання певних правил, які безпосередньо…
Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…