На автосалоні в Пекіні Mercedes-Benz представив оновлену версію длиннобазного E-класу, створеного спеціально для місцевого ринку. Як і оригінальна модель, що дебютувала на аналогічній виставці навесні 2016 року, вона на 140 мм перевершує стандартну модель по відстані між осями.
При цьому модернізований китайський седан і сам по собі став довшим на 22 мм – тепер в ньому 5056 мм. Він зберіг окремі трикутні віконця за задніми дверима, як і оригінальну форму самих дверей, але в іншому оновлення пройшло за тим же сценарієм, що і у випадку зі звичайним E-класом, показаним ще на початку березня.
Головні нововведення – повністю діодна світлотехніка, інше кермо, здатне стежити за наявністю рук на ободі, а також водійський інтерфейс MBUX з усіма сучасними асистентами і мережевими можливостями. А ось моторна гамма у цього седана в Китаї скромна: дволітрова 299-сильна «турбочетвірка» є топовою пропозицією, а на початковому рівні «майже представницькому» E-класу покладено 1,5-літровий 184-сильний агрегат. Виробництвом займається спільне підприємство Beijing Benz Automotive Co., Ltd (BBAC).
Читайте также: Hyundai представив «заряджену» версію хетчбека i20
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…