Пройшов офіційний показ Hyundai Ioniq 5. Цей електромобіль став першою моделлю в новій лінійці. Пізніше з’явиться чотирьохдверне купе Ioniq 6 і електрокроссовер Ioniq 7, пише «Твоя МАШИНА» .
Довжина нового кросовера складає 4635 мм, ширина – 1890 мм і висота – 1605 мм при колісній базі в 3000 мм. Незграбний дизайн в стилі Hyundai Pony 1975 року поєднується з сучасними висувними дверними ручками і піксельною діодною оптикою.
В салоні знаходиться віртуальна панель приладів діагоналлю 12 дюймів разом з тачскріном мультимедіа, є проекція на лобове скло. Між сидіннями стало більше місця за рахунок того, що селектор трансмісії винесли на рульову колонку.
Передні крісла можна розкласти, а центральна консоль зсувається назад на 140 мм. Так водій зможе покинути машину через пасажирські двері.
У задніх сидінь з’явилося горизонтальне регулювання. Обсяг багажника становить 531 л, зі складеними сидіннями простір збільшується до 1600 л. Також передбачений невеликий багажник спереду об’ємом 57 або 24 л в залежності від версії.
Електрокар доступний в декількох варіантах:
– один мотор, 168 к. с. і 350 Нм, задній привід, 8,5 с до 100 км / год;
– один мотор, 215 к. с. і 350 Нм, задній привід, 7,4 с до 100 км / год;
– два мотори, 232 к. с. і 605 Нм, повний привід, 6,1 с до 100 км / год;
– два мотори, 302 к. с. і 605 Нм, повний привід, 5,2 с до 100 км / год;
Максимально машина може розганятися до 185 км / год у всіх версіях. У варіантів потужністю 168 і 232 к.с. також є батарея на 58 кВтг, у інших – на 72,6 кВтг. В останньому випадку запас ходу – 480 км по циклу WLTP.
Від 350-кіловатної станції за 18 хвилин можна підняти заряд до 80%. Також при бажанні можна встановити на дах сонячні батареї.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…