Хетчбек Skoda Fabia в цьому році змінить покоління. В даний момент автомобіль проходить випробування, під час яких були зроблені фотографії машини. Також виробник розкрив деякі характеристики, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Skoda Fabia 2022 залишить лави маленьких хетчбеків – габарити збільшилися на 10 см. Тепер довжина становить 4,1 м, колісна база – 2,56 м, що можна порівняти з Volkswagen Golf четвертого покоління. Збільшення розмірів стало можливим завдяки переходу на нову платформу MQB-A0.
Відповідно, збільшився простір автомобіля. Став ширшими не тільки салон, але і багажник – обсяг досягає 380 л, що на 50 л більше попереднього покоління. Складені сидіння збільшують місце багажника ще до 1190 л.
Також машина стала краще чинити опір повітрю – коефіцієнт аеродинамічного опору вдалося знизити з 0,32 до 0,28. Цьому посприяла активна заслінка радіатора.
Модель відмовилася від дизельних двигунів. Базові версії отримають 1,0-літровий трициліндровий мотор MPI потужністю 65 і 80 к.с., середні варіанти – 1,0-літровий турбомотор TSI на 95 і 110 сил, а топові модифікації – 1,5-літрову турбочетвірка TSI, яка видає 150 к.с. Старші версії будуть працювати в парі з 7-діапазонним «роботом» DSG, інші з – 6 і 5-ступінчастою «механікою».
Оснащення Skoda Fabia 2022 велике: світлодіодна оптика, віртуальна приладова панель, 9 подушок безпеки, знімні підстаканники, додаткове відділення для різної дріб’язку на другому ряду, USB-порт в салонному дзеркалі для відеореєстратора і багато іншого.
Новинка очікується на ринку в цьому році, але це тільки хетчбек. Універсал доведеться почекати до 2022 або 2023 року.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…