Нові авто

Toyota Yaris Cross: нова версія славнозвісного Яріса або окрема модель?

Кросовер Яріс Кросс від концерна Тойота має мало спільного із новим хетчбеком Ярісом, хоча і створений на базі аналогічної платформи TNGA-В. До маніпуляцій з назвою компанія вдалася із маркетинговою метою – аби відображати у звітах продаж Ярісів загальним числом, включаючи всі моделі і модифікації. Це доволі розповсюджена в автопромі історія. По суті, Toyota Yaris Cross входить до модельного ряду Ярісів лише номінально.
Що ж являє собою це авто? Розбиралася редакція сайту «ТВОЯ МАШИНА».

Загальні відомості про Тойота Яріс Кросс

Експерти розглядають його як конкурента Nissan Juke та Ford Puma. Ще в березні 2021 року машина була представлена публіці у вигляді прототипу. А вже влітку Toyota продемонструвала повністю готове авто.
Перш за все, викликають повагу габарити. Новий японський автомобіль має параметри 418х176,5х156 см, а також збільшений на 30 мм порівняно із хетчбеком Тойота кліренс.
Далі говоримо про дизайн нової Toyota. Він прямо вказує на те, що ви маєте справу саме з паркетником, завдяки:

  • ламаним лініям колісних арок – з ними машина виглядає достатньо агресивно;
  • майже вертикальному фасаду, яку прикрашає крупний фірмовий логотип. Він, до речі, викликає чіткі асоціації із Toyota RAV4;
  • оригінальним формам оптики, що ідеально пасують позашляховому іміджу моделі;
  • двокольоровій палітрі кузова, завдяки якій автомобіль виглядає впевнено й елегантно. На фото, які наразі є у вільному доступі, бачимо авто бронзово-чорного кольору.

Технічні параметри позашляховика від Тойота

Для евроринку Toyota Yaris Cross представлена в гібридному варіанті. В комплектацію входять бензиновий ДВС атмосферного типу, електродвигун та електромеханічна коробка-варіатор. Загальна потужність паркетника Тойота складає 116 кінських сил. Чи буде випущено автомобіль в чисто електричній варіації – наразі невідомо.
Власному внутрішньому ринку японським виробником пропонується також машина з одним бензиновим атмосферним двигуном на 1,5 л та варіатором Direct Shift.
Серед інших цікавих характеристик – інтелектуальний повний привід E-Four. В звичайному режимі машина їде за допомогою переднього приводу. А при старті, розгоні, а також на слизьких покриттях окремий електродвигун приводить у дію задню вісь. Задню підвіску розробники концерну Toyota зробили незалежною двоважільною.
Наразі Toyota Yaris Cross вже на конвеєрі французького заводу, яким випускається і попередня Тойота Яріс. Старт продажів у Європі – в планах на початок 2021 року. Ну а ми з вами будемо із нетерпінням очікувати появи новинки від Тойота в найбільш передових автосалонах України.

Recent Posts

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025