У 1932 році з’явився один з перших в світі вантажних чотиривісних автомобілів підвищеної прохідності з колісною формулою 8х8.
Унікальний вантажний автомобіль ЯГ-12 був створений на базі автомобіля ЯГ-10. Замість передньої осі інженери встановили двовісний «візок», усі чотири колеса якої були керованими і ведучими.
Під капотом вантажівки знайшлось місце 8,2-літровому 6-циліндровому двигуну Continental-22R, який видавав 120 кінських сил і розганяв 20-тонну машину до 45 км/год. У приводі передніх пар коліс використовувалися поперечні карданні вали з універсальними одинарними шарнірами. У задній частині автомобіля встановлювалася лебідка, яка «живилась» від роздатки.
Вантажопідйомність ЯГ-12 становила від 8 до 12 тонн.
Незважаючи на приголомшливі технічні параметри, доля у моделі неї була така ж, як і у багатьох інших сміливих проектів часів СРСР – єдиний прототип і подальше забуття.
Кросовери стають дедалі популярнішим вибором серед автолюбителів, і Chevrolet пропонує широкий асортимент надійних, безпечних та…
Круїз-контроль - це важлива функція, яка може забезпечити комфорт і безпеку під час довгих поїздок.…
Знос гальмівних колодок автомобіля є серйозною, але неминучою проблемою, яка чекає на кожного автовласника після…
Вибираючи автомобільні шини, автовласники найчастіше звертають увагу на їхню надійність та ефективність. Перш за все,…
Еволюція автомобілів в останні десятиліття рухається настільки величезними темпами, що автомобілісти іноді просто не встигають…
Двигун є найважливішим елементом автомобіля, ремонт якого може обійтися автовласникові в цілий статок. У зв'язку…