Зараз вже мало хто пам’ятає, що в радянські часи в Україні випускали мікроавтобус «Старт», який мав пластиковий кузов. Але ж цей проект був дуже цікавий. Він багато дав радянській автомобільній промисловості. Сьогодні ми розповімо про те, як створювався «Старт».
Мікроавтобус «Старт» розроблявся на базі Сєвєродонецької авторемонтної бази і сєверодонецького заводу «Склопластик». Був утворений конструкторський відділ, куди запросили працювати талановитих конструкторів. Наприклад, там працювали випускники Харківського автодорожнього інституту. За дизайн відповідав художник-конструктор Юрій Андрос.
Спочатку був створений макет мікроавтобуса в масштабі 1:10, а потім – гіпсовий макет. Після цього макет обклеїли, отримавши контрформу. У ній потім робили кузова. Двигун взяли від ГАЗ-21.
Перший мікроавтобус «Старт» зібрали наприкінці 1963 року. Це був туристичний варіант з трьома сидіннями-диванами і з умивальником в багажнику. Проект отримав схвалення Компартії.
Всього в 1963-1970 роках було зроблено більше 150 мікроавтобусів «Старт». Перші екземпляри стали експериментальними. Деякі «Старти» використовувалися як маршрутні таксі. На жаль, другого покоління у цього мікроавтобуса з пластиковим кузовом не було.
Джерело: autonews.ua
Чеський автобренд Skoda планує здійснити якісний ривок у сегменті доступних електрокарів. Як пише Carscoops, на…
Існує поширена думка, що німецькі автомобілі – це зразок якості та продуктивності. На те є…
В Україні все частіше зустрічаються автомобілі з варіаторною трансмісією. Вони зручні і прості в експлуатації,…
У житті кожного автомобіліста може настати момент, коли доводиться продавати свій автомобіль на вторинному ринку.…
Кожен автомобіліст знає, що червоний сигнал світлофора забороняє рух транспорту. Водночас багато хто забуває, що…
Нерідко зупинка автомобіля поліцією викликає у українських водіїв справжню паніку навіть без очевидних причин. Це…