Зараз вже мало хто пам’ятає, що в радянські часи в Україні випускали мікроавтобус «Старт», який мав пластиковий кузов. Але ж цей проект був дуже цікавий. Він багато дав радянській автомобільній промисловості. Сьогодні ми розповімо про те, як створювався «Старт».
Мікроавтобус «Старт» розроблявся на базі Сєвєродонецької авторемонтної бази і сєверодонецького заводу «Склопластик». Був утворений конструкторський відділ, куди запросили працювати талановитих конструкторів. Наприклад, там працювали випускники Харківського автодорожнього інституту. За дизайн відповідав художник-конструктор Юрій Андрос.
Спочатку був створений макет мікроавтобуса в масштабі 1:10, а потім – гіпсовий макет. Після цього макет обклеїли, отримавши контрформу. У ній потім робили кузова. Двигун взяли від ГАЗ-21.
Перший мікроавтобус «Старт» зібрали наприкінці 1963 року. Це був туристичний варіант з трьома сидіннями-диванами і з умивальником в багажнику. Проект отримав схвалення Компартії.
Всього в 1963-1970 роках було зроблено більше 150 мікроавтобусів «Старт». Перші екземпляри стали експериментальними. Деякі «Старти» використовувалися як маршрутні таксі. На жаль, другого покоління у цього мікроавтобуса з пластиковим кузовом не було.
Джерело: autonews.ua
Mitsubishi представила нову версію кросовера Outlander – Trail Edition, орієнтовану на подорожі без асфальту. В…
Звичайна вода з-під крана може стати невидимим ворогом сучасних фар. Більшість моделей мають полікарбонатні лінзи.…
Правильна експлуатація двигуна – це не лише про вчасну заміну масла чи фільтрів. Велике значення…
Проблема паркування у дворах знову загострилася – особливо для власників габаритних кросоверів та позашляховиків. У…
У Франції навіть телефонна розмова через гарнітуру за кермом може закінчитися серйозним штрафом. Місцеві правила…
Водії зі стажем іноді возять у багажнику те, чого точно не чекаєш побачити – пляшку…