Фото

Skoda Slavia: незвичайний шоу-кар, створений студентами

Сьомий за рахунком студентський концепт-кар присвячений 125-річному ювілею Skoda і названий на честь велосипедів, з яких почалася історія компанії.

У 2013 році чеський автовиробник Skoda організував в Млада-Болеславі академію, де щорічно навчаються близько дев’ятисот студентів, які потім продовжать роботу на заводах компанії і технічних центрах. А паралельно Skoda дає своїм учням можливість проявити свої таланти і спробувати себе в створенні автомобілів. Щороку група студентів академії Skoda створює шоу-кар на основі вже існуючих моделей компанії. І 2020 рік не став винятком. На цей раз в основу студентського кара ліг серійний хетчбек Scala. Він отримав назву Skoda Slavia.

Над створенням двомісної Skoda Slavia працювала команда з 31 студента, серед яких 5 дівчат. Вони перетворили компактний ліфтбек в ефектний спортивний родстер з чіткими лініями і рельєфно вигнутими поверхнями. Під капотом концепт-кара встановлений 1,5-літровий двигун TSI від Skoda Scala потужністю 150 кінських сил в парі зі семиступеневою роботизованою коробкою перемикання передач DCT. Від оригінальної моделі Skoda Slavia також успадкував підвіску, рульове управління, всю електроніку і проводку. Незмінними залишилися довжина автомобіля і його колісна база.

На окрему увагу заслуговує колір кузова Skoda Slavia, який отримав назву White Crystal Blue. Тришаровий перламутровий колір з легким блакитним відтінком контрастує з чорними деталями на бамперах і бічних порогах. Доповнюють екстер’єр неоново-сині акценти на решітці радіатора і емблеми на капоті.

У салоні встановлені гоночні ковшоподібні сидіння SPARCO з бічною підтримкою і обробкою з чорної перфорованої шкіри з білим контрастним рядком. Є чотириточкові ремені безпеки і кілька динаміків з двома сабвуферами. Однією з найефектніших деталей інтер’єру стала багажна полиця з тисненням у вигляді двох левів. До слова, в багажнику легко помістяться два складних електричних самокати.

Як і попередні студентські шоу-кари, Skoda Slavia випущений в єдиному екземплярі. Запускати його в серійне виробництво компанія не планує.

Recent Posts

Механік Honda пояснив, коли справді треба міняти масло – через 3, 5 чи 10 тисяч км пробігу

Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…

15.12.2025

ТОП-5 недорогих і надійних кросоверів, що не бояться бездоріжжя

Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…

15.12.2025

Француз створив концепт Lexus за 24 години – усе завдяки штучному інтелекту

Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…

15.12.2025

Aston Martin активно тестує свій новий флагман: фото

Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…

15.12.2025

Стукає кермо: механік розповів про поширену проблему старих Chevrolet

Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…

15.12.2025

Citroën презентував електричний дім на колесах: із надувним ліжком і проектором

Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…

15.12.2025