КрАЗ-260 – потужна вантажівка для безнадійного бездоріжжя (ФОТО)

КрАЗ-260 був створений в шістдесятих роках минулого століття колективом Кременчуцького автомобільного заводу під керівництвом В.В. Тоболін. Основним його призначенням стала заміна вантажного автомобіля КрАЗ-255Б, передає MMR.

Новинка отримала взяту від КрАЗ-250 суцільнометалеву кабіну. З метою поліпшення огляду з кабіни її зрушили вперед, що дозволило збільшити довжину вантажної платформи.

Вантажівка отримала форсований мотор ЯМЗ-238 «Л» з турбонагнітачем. Все це дозволило збільшити вантажопідйомність на 1,5 т.

Випробовувало даний автомобіль НДІ-21, проте, навіть після отримання позитивних результатів, запуск його в серійне виробництво затримався у зв’язку з відсутністю на заводі виробничих ліній з виготовлення кабін з металу. В результаті чого виробництво КрАЗ-260 почалося тільки в 1981 році і тривало до 1993 року.

Основним призначенням даної вантажівки було перевезення вантажів та особового складу Радянської Армії, як по облаштованим дорогах, так і по бездоріжжю. Так само він міг буксирувати літаки масою не більше 72-х тонн.

КрАЗ-260 мав повний привід, короткі звіси, і централізовану систему регулювання тиску в шинах. Вантажна платформа була тентованая і мала відкидаються лавки, тент і дуги.

Дизельний мотор ЯМЗ-238Л оснащувався турбонагнітачем, передпусковим підігрівачем, а також системою «Термостат», яка полегшувала запуск силового агрегату в умовах низьких температур. Так як енергію відпрацьованих газів частково поглинав турбонагнітач, в конструкції машини був відсутній глушник.

Розробники вантажівки скористалися чотириступінчастою МКПП з синхронізаторами на всіх передачах, а також двоступеневою роздавальною коробкою. При цьому в останню був вмонтований міжосьовий диференціал.

Рульовий механізм мав гідравлічний підсилювач. Підвіска була ресорна, а робоче гальмо – барабанного типу.

З додаткового устаткування цієї машини можна відзначити опалювальну і вентиляційну систему, встановлену на даху кабіни фару-шукач, а також радіоприймач.

 

Recent Posts

Дешевший за RAV4: новий бюджетний позашляховик Toyota показали на відео

Toyota готує до виробництва новий позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року – доступніший, ніж навіть…

06.12.2025

Чому на повнопривідному авто треба міняти всі шини одразу, навіть якщо зношені лише дві

Багато водіїв думають, що заміна лише двох шин на повнопривідному авто – це розумна економія.…

06.12.2025

ЄС передумав: двигуни внутрішнього згоряння залишаться після 2035 року, але з новими вимогами

Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…

06.12.2025

Як врятувати кузов від солі й морозу: зимовий догляд, про який забувають навіть досвідчені водії

Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…

06.12.2025

Пасок чи ланцюг ГРМ: що вибрати, щоб мотор не помер раніше часу

Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…

06.12.2025

ТОП-6 хетчбеків, що відмінно підходять для міста: кращі бюджетні варіанти

Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…

06.12.2025