Компанія BMW опублікувала перші офіційні знімки серійного електричного кросовера iX.
Новий BMW iX стане не 1-м електричним кросовером марки – пальму першості перехопив iX3, який не так давно встав на конвеєр спільного підприємства BMW Brilliance Automotive в китайському Шеньяні. Але якщо iX3 тільки задньопривідний, то новому iX належить стати 1-м повнопривідним кросовером BMW на повністю електричній тязі.
Штатно новий iX буде комплектуватися легкосплавними колісними дисками розмірністю 20 дюймів в «аеродинамічному» дизайні. В якості опції будуть запропоновані 21- і 22-дюймові диски Air Performance Wheels, вага яких – на 15% легше звичайних дисків. Установка полегшених коліс, як заявляє виробник, сприяє економії електроенергії і збільшенню запасу ходу автомобіля.
Читайте також: У мережі з’явилися зображення спортивної версії Renault Duster
У рух новий електричний кросовер BMW буде приводитися за рахунок фірмової системи електроприводу Drive 5-го покоління, що включає 2 електромотора, силову електроніку, технологію зарядки і високовольтну батарею. Розроблена BMW Group силова установка, як стверджують в компанії, проводиться «екологічно відповідально»: в її конструкції немає рідкоземельних металів, акумулятори після вироблення ресурсу та утилізації можуть використовуватися повторно, електроенергія, яка використовується для виробництва акумуляторних елементів і високовольтних батарей, надходить з поновлюваних джерел.
Сумарна віддача 2-х електродвигунів повинна перевищити, за розрахунками BMW, позначку в 370 кВт (500 кінських сил). Ємність високовольтної батареї складе більше 100 кВт * год. З 0 до 100 км / год оновлений iX може розігнатися менш, ніж за 5 секунд. Заявлений запас ходу перевищує 600 км (в їздовому циклі WLTP).
Батарею нового iX можна буде заряджати від мережі постійного струму потужністю до 200 кВт. Процес зарядки акумуляторів від 10% до 80% ємності займе менше 40 хвилин. За 10 хвилин батарею можна буде зарядити до рівня, достатнього, щоб проїхати 120 кілометрів. Для повної ж зарядки за допомогою настінного пристрою BMW Wallbox потужністю 11 кВт потрібно близько 11 годин.
У салоні нового iX за рахунок конструктивної особливості електричної платформи відсутній центральний тунель (що вплинуло на запас простору для ніг пасажирів), а на центральній консолі – так звана «борода». Зате в ній розмістився майданчик для зберігання гаджетів з індукційною зарядкою, гніздо на 12V і 2 роз’єми USB-C. Цифрова панель приладів iX діагоналлю 12,3 дюйма і 14,9-дюймовий экран системи мультимедіа по діагоналі об’єднані в один вигнутий дисплей BMW Curved Display. Головним же стилістичним елементом салону, який притягує погляд, є кермо шестикутної форми.
У «базі» новий iX оснащується 205 Вт аудіосистемою з 12 динаміками. Також можна замовити «акустику» Harman / Kardon Surround Sound потужністю 655 Вт з 18 динаміками і семиполосним еквалайзером або Bowers & Wilkins Surround Sound з 30 динаміками потужністю 1615 Вт.
У серійне виробництво новий BMW iX запустять у 2-му півріччі 2021-го на заводі в німецькому Дингольфинге.
Читайте також: Корейці показали найрозкішніший мінівен бізнес-класу
Тиша — це не завжди добре, особливо коли мова йде про безпеку на дорозі. Dodge…
Літні подорожі автомобілем — це завжди захоплююча перспектива. Однак навіть найкращий маршрут та готель не…
Кожен водій хоча б раз стикався з ситуацією, коли автомобіль застрягає на проселочній дорозі. Особливо…
Кондиціонер в автомобілі — це не просто розкіш, а необхідність, особливо в літню спеку. Проте…
Як відомо, напередодні біля Житомира стався сильний вибух. Спочатку повідомлялося, що вибухнув об'єкт на автозаправній…
Останнім часом автокрадії використовують нову схему викрадення автомобілів, що дивує своєю простотою, але в той…