Один з проектів переможця конкурсу Запорізького заводу, – говорить опис ретро-фото. – Виконано з розміщенням водія над переднім колесом. Силовий агрегат тоді ще перспективної «Таврії» пропонувалося розмістити праворуч. Таке компонування дозволило скоротити довжину до 3,5 м. Другий проект – з капотним компонуванням – також вклався в цей розмір за рахунок зменшення розміру салону, повідомляє Національний промисловий портал.
Дизайн автомобіля-таксі не зовсім звичайний – наприклад, кабіна водія знаходиться окремо від основного салону, де повинні були розміщуватися пасажири.
Цей автомобіль був спроектований багато років тому, але так і не пішов у серію.
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…
Замерзання лобового скла в автомобілі стає головною проблемою українських водіїв у зимовий період. Ранок багатьох…
Німецькі спорткари вирізняються своєю високою продуктивністю, витриманим стилем і видатною якістю збірки, однак і коштують…
Більшість українських водіїв регулярно порушують щонайменше одне правило ПДР і ризикують отримати за це штраф.…