техника

Ремонт та відновлення гідроциліндрів – що це таке?

Гідравлічні циліндри є одним з основних елементів гідравлічних систем – їх робота дозволяє різним типам машин виконувати точні рухи (особливо це стосується циліндрів подвійної дії). Як і всі інші механічні частини, приводи з часом зношуються, і виникає необхідність їх регенерації. Сьогодні ми детальніше розглянемо будову гідроциліндра, найпоширенішу причину поломок і що включає в себе ремонт гідроциліндрів

Як влаштований гідроциліндр?

Незважаючи на те, що це зовсім не складні пристрої, гідравлічні циліндри зазвичай складаються з 15 різних частин – на додаток до основних елементів, таких як циліндр, нижня частина циліндра/циліндра, поршень, поршневий шток і сальник.Циліндр також включає:

  • Вушко штока;
  • Скребкове кільце;
  • Ущільнення залози;
  • Напрямні кільця штока;
  • Ущільнення сальника циліндра;
  • Буферне ущільнення;
  • Ущільнення штока поршня;
  • Поршневе ущільнення;
  • Напрямне кільце поршня;
  • Нижнє вушко приводу.

Найпоширеніші причини поломки актуатора

Поломки приводу найчастіше викликані втратою герметичності всередині сальника, а також зовнішніми і внутрішніми витоками. Причинами їх виникнення в основному є:

  • Недостатній тиск у системі (занадто високий/низький).
  • Наявність домішок в робочому середовищі.
  • Надмірне навантаження.
  • Зовнішнє пошкодження приводу.
  • Знос напрямних штока поршня.
  • Фізико-хімічні реакції між робочим тілом і виконавчими елементами.

Як відбувається регенерація гідроциліндрів?

Регенерація гідроприводів – це багатоетапний проект, спрямований на відновлення повної працездатності даного приводу. Нижче ми представляємо загальний перебіг такого процесу – точні кроки, особливо на останньому етапі, будуть відрізнятися в окремих випадках.

Першим кроком у процесі регенерації гідроциліндра є ретельний огляд – циліндр розбирається на частини, які ретельно перевіряються після ретельного очищення. Потім готується детальний технічний звіт, у якому дуже детально описується стан кожної частини. Йдеться не лише про пошук пошкодженого елемента – регенерація спрямована на усунення джерела проблеми, а не лише її наслідків.

Потім створюється пропозиція послуг – компанія/особа, що надає послуги регенерації, готує детальний прайс-лист, який враховує всі необхідні ремонти та витрати, пов’язані з їх виконанням. Сама оцінка зазвичай безкоштовна. Якщо обсяг робіт дуже великий і включає багато різних компонентів, може бути вигідніше придбати новий привод. Багато компаній з регенерації також пропонують виготовлення нових приводів за наявними схемами.

Останнім етапом є ремонт приводу – після затвердження представленої пропозиції постачальник послуг починає роботи з технічного обслуговування та замінює елементи, які вже не підлягають ремонту. Загалом замінені всі ущільнення. Крім того, на цьому етапі можуть виникнути: заміна патрубка циліндра, хонінгування (згладжування) поверхні циліндра, виправлення форми штока (шліфування), заміна підшипників, хромування поршня/штока, виготовлення вушок з самоустановлюючим підшипником або перевірка на діагностичному стенді.

Регенерація та ремонт актуаторів

Як уже згадувалося, регенерація гідроприводів передбачає дуже ретельний аналіз стану всіх компонентів приводу та виявлення джерел проблем. З іншого боку, ремонт — це проста заміна зношеної/пошкодженої деталі без виявлення першопричин несправності.

Отже, якщо ви хочете, щоб ваші гідравлічні циліндри служили ефективно якомога довше, регенерація – це та послуга, яку ви шукаєте. Ремонт актуаторів є більш випадковим і не допомагає усунути менш очевидні проблеми з даним актуатором – часто незначна поломка маленького елемента може призвести до серйозного пошкодження інших компонентів. У цьому випадку, не докопавшись до джерела проблеми, необхідність заміни деталей буде виникати все частіше.

Регенерація гідроциліндрів – резюме

Гідроциліндри (робота яких регулюється гідророзподільниками) є звичайними елементами кожної гідравлічної системи – вони є в сільськогосподарських машинах, робочих вузлах підйомників, будівельних, лісових і гірничих машинах, системах легкових автомобілів і багатьох інших машинах. Хоча це не складні пристрої, вони складаються з багатьох частин, що робить їх відносно сприйнятливими до поломок, особливо якщо нехтувати обслуговуванням. Регенерувати можна як циліндри простої, так і подвійної дії. Цей процес складається з кількох етапів і, на відміну від позачергового ремонту, дозволяє істотно збільшити ефективність виконавчих механізмів – дозволяє точно знати стан окремих елементів, знаходити й усувати причини неполадок, а не тільки їх наслідки. Тому, якщо ми регенеруємо приводи, ми можемо бути впевнені, що вони прослужать безвідмовно тривалий час.

Share
автор
Elena Shkurko

Recent Posts

Три німецькі кросовери, які краще не купувати: головний біль замість авто

Дизайн, салон, престиж. Але щойно зламається – готуйте гаманець. Деякі популярні кросовери з Німеччини виглядають…

20.07.2025

Варіатор чи класичний автомат: чим вони різняться і як це відчувається на практиці

У салоні продавець охоче розповідає про опції, колір, комплектацію. Але про трансмісію більшість водіїв питає…

20.07.2025

Китайські автівки захоплюють Україну: що купують і чому нових більше, ніж вживаних

За перше півріччя 2025 року в Україні зареєстровано 7318 легковиків з Китаю, повідомляє асоціація "Укравтопром".…

20.07.2025

Які авто визнано найбезпечнішими у 2025 році: рейтинг

У 2025 році Euro NCAP уже перевірила 20 нових моделей, повідомляє WhatCar. Тільки дві з…

20.07.2025

У українця відібрали Audi Q7 за контрабанду: подробиці

На пункті пропуску «Шегині–Медика» львівські митники натрапили на майстерно замаскований вантаж. Під підозру потрапив 33-річний…

20.07.2025

Toyota готує мінівен для бездоріжжя: з салоном, як у кемпера

У Toyota готують відповідь Mitsubishi Delica. Як пише видання Best Car, компанія розробляє новий мінівен…

20.07.2025