Друге покоління Mazda CX-9 почали випускати у 2016 році і відтоді позашляховик глобально не змінювали, лише оновлювали деякі моменти. Востаннє це сталося зовсім недавно, тому на тесті у редакції “Твоя МАШИНА” опинився оновлений кросовер у максимальній комплектації “ТОР”, ціна якої 1 514 000 грн. (Актуальна ціна на день публікації огляду).
Під капотом у цієї повнопривідної машини турбований двигун на 2,5 літра з потужністю 231 к.с. і 420 Нм крутного моменту. Коробка – шестиступінчастий автомат.
Габаритні розміри семимісного кросовера вражають:
довжина – 5075 мм
ширина – 1969 мм
висота – 1747 мм
колісна база – 2930 мм
кліренс – 222 мм без урахування ваги водія в 75 кг та 220 мм з урахуванням ваги
Що змінилося?
1. З’явилася більш дешевша комплектація “STYLE”
2. Адаптивний круїз-контроль
3. Решітка радіатора
4. Сидіння зі шкіри Nappa отримали ромбовидну прострочку
5. Камера 360
6. Поліпшили безпеку
7. Максимальна комплектація отримала 20-ті колеса в новому дизайні
8. Бездротова зарядка
Ще в “Топі” є люк, дзеркала складаються автоматично, адаптивне матричне світло, електропривод дверей багажника, пам’ять налаштувань та вентиляція передніх сидінь. Безрамне дзеркало, шторки на задніх дверях, проекційний дисплей.
Apple CarPlay тепер підключається повітрям.
А в іншому це старий добрий СХ-9, який підкорює одночасно і відносною плавністю та м’якістю ходу та гарною керованістю та динамікою.
У салоні все “по-багатому” і як у всіх мазда зручно і ергономічно. Сидіння зручні, але після 100-150 км копчик німіє, а після цього вже зручно сісти не виходить. А ось звучання аудіосистеми Bose на мить дозволяє забути про будь-який дискомфорт, адже 12 динаміків створюють атмосферу справжнього клубу.
Дорослому можна комфортно розташуватися на першому та середньому ряду, 3-й ряд все ж таки більше призначений для дітей.
Навіть при семимісцевому розкладанні багажник не стає умовним і вміщує 230 літрів. Третій ряд складається двома симетричними частинами, доводячи запас вантажного простору до 840 літрів, а другий ряд сидінь розділений у співвідношенні 60/40 доводить місткість багажника до 1848 літрів. В обох випадках виходить зовсім рівна підлога.
У місті машина просто пливе, виділяючись у потоці своїм зовнішнім виглядом та габаритами. Здавалося б, що семимісний кросовер не дуже маневрений, але на ньому легко маневрувати завдяки його розмірам і статусності. Витрата в місті не дуже економічна – 12,6 л/100 км.
Якщо потрібно набрати швидкість, машина відразу ж плавно набирає швидкість і також плавно і м’яко гальмує. Педальний вузол зручний та чуйний.
На трасі їхати комфортно, машина добре тримає дорогу та керується. Адаптивний круїз працює виключно, витрата палива при швидкості 120 км/год у нас вийшла 9,1 л.
Шумоізоляція на трасі теж показала себе з кращого боку, хоча я від флагмана японського бренду і не чекала іншого.
Коли дивишся на машину або сідаєш у салон, ти відчуваєш, що це добротна хороша машина для серйозних чоловіків чи жінок, які досягли своєї мети в цьому житті і не хочуть нічого нікому доводити, просто хочуть їздити комфортно.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…