Кросовер Škoda KODIAQ з’явився у 2016 році і одразу став улюбленцем автомобілістів. І ось через 5 років автомобіль отримав рестайлінг, і я вам зараз розповім, що змінилося в порівнянні з попередньою моделлю.
Відео-огляд від «Твоя МАШИНА»:
На тесті у “Твоя МАШИНА” повнопривідний Шкода Кодіак у максимальній комплектації L&K з бензиновим двигуном TSI об’ємом 2 літра, потужністю 180 к.с., коробка передач 7-ступінчаста DSG і тут як ви зрозуміли, оновленнями і не пахне, навіщо міняти те, що так добре зарекомендувало себе?
Крім бензинових двигунів ще пропонується 2-х літровий дизель.
Що ж нове з’явилося у оновленому KODIAQ?
Перше – це колір сірий Graphite, якого раніше взагалі не було у автомобілів Шкода
Друге – зовнішній вигляд передньої частини та оптика.
Змінився дизайн капота, бампера, з’явився передній спойлер, виконаний під алюміній, з’явилися повітрозабірники.
Решітка радіатора стала 8-ми кутовою та більш вертикальною.
З’явилися нові малюнки дисків. Крім 17-дюймових сталевих коліс також представлені литі диски розміром від 17 до 20 дюймів. У нашій комплектації 19-ті колеса
Нові фари – одне з головних нововведень у передній частині автомобіля. Новий KODIAQ серійно оснащується базовими передніми фарами LED з протитуманними фарами, а передні LED фари з технологією Matrix доступні як опція, а у версіях Sportline та L&K вони входять до стандартної комплектації.
Ми перевірили матричне світло у темну пору доби і залишилися задоволені тим, як він вирізає зустрічні машини та предмети.
Третє – задня частина автомобіля
Серед найбільших змін глянсовий чорний спойлер на даху, додатковий стоп-сигнал, ребра та верхня частина дверей багажника.
Як і у випадку з переднім спойлером, задній спойлер також включає власну, виконану під алюмінієву смугу, проте на L&K цей елемент хромований і раніше був у Кодіака.
Домінуюче місце у задній частині автомобіля займають задні LED фари. В оновленому KODIAQ вони доступні в стандартній комплектації, а починаючи з рівня Ambition і вище включають функцію привітання та динамічні індикатори.
Габаритні розміри не змінилися:
Довжина – 4697 мм
Висота – 1681 мм.
Ширина – 1882 мм
Колісна база – 2790 мм
Кліренс – 190 мм
Четверте – інтер’єр
Сидіння та оббивки на них теж оновилися.
Вперше KODIAQ запропонує сертифіковані ергономічні шкіряні сидіння з масажною функцією, і тепер вони завжди будуть вентильовані.
У нашій комплектації просто шкіряні сидіння із перфорацією.
Освітлення салону тепер включає також освітлення простору для ніг пасажирів спереду та ззаду. Ще одним нововведенням покращеного освітлення, яке суттєво відрізнятиметься у темряві, стали передні двері KODIAQ, оснащені функцією проектування логотипу ŠKODA на землю. Додатково, новий KODIAQ включає підсвічування кишень передніх дверей.
В інтер’єрі з’явилися нові елементи декору, якими комплектуються оригінальні комплектації. Ще однією новою особливістю стала прострочка. Раніше вона була присутня тільки в підлокітниках, а тепер прикрашатиме також дверні панелі та приладову панель.
Аудіосистема Кантон отримала два додаткові динаміки.
Кермо, як і раніше, двоспицеве.
У нашій комплектації панель приладів аналогова, електронна ж приладка теж отримала оновлення.
Що ще є цікавого у Кодіаку?
– Дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням;
– Центральний замок з безключовим доступом та функцією запуску двигуна старт/стоп;
– Додатковий передній захист дна плюс захист від каміння;
– Центральний підлокітник спереду, який можна відрегулювати під будь-яку висоту;
– Система круїз-контролю та обмежувач швидкості;
– Підігрів форсунок омивача спереду;
– Лобове скло із теплоізоляційного скла;
– Задній та передній парктронік;
– Обігрів передніх та задніх сидінь з роздільним керуванням;
– Камера переднього та заднього огляду з двома бічними камерами;
– SMART LINK (бездротовий для Apple);
– Електричне регулювання передніх сидінь з функцією пам’яті;
– У камери заднього виду є омивач;
– Зовнішні дзеркала з функцією пам’яті, автоматичне затемнення, регулювання, складання та окремий підігрів;
– Два бардачки.
Ще, звичайно ж, є парасолька у водійських дверях, у пасажира її тепер немає і на центральній консолі можна трохи пограти в конструктор і міняти зовнішній вигляд з підсклянників на просто рівну поверхню.
Окреме кохання всіх власників Шкода та заздрість власників автомобілів інших брендів – філософія Simply Clever.
Багажник з електроприводом має об’єм 835л і збільшується до 2065л, якщо скласти задній ряд сидінь. Рівної підлоги в комплектаціях Sportline і L&K не виходить через те, що запаска тут докатка і там же розташований сабвуфер аудіосистеми. У початкових комплектаціях, де повнорозмірна запаска – рівна підлога.
У багажнику просто безліч гачків, сіток і ніш, мені здається тільки через це, вже можна закохатися в Кодіак.
Так як це не зовсім звичайний для нас тест-драйв і ми на машині практично не їздили, я не можу розповісти про її ходові якості. Під час нетривалої поїздки містом, мені було зручно, не галасливо, плавно і комфортно.
У лісі повнопривідний Кодіак чудово справлявся з нерівностями і чималими коліями від вантажівок, а кліренсу вистачило для того, щоб нічого не торкнуться дном. Одна гірка нам довго не піддавалася, але в результаті ми її перемогли!
Витрату палива можу вам назвати тільки виходячи з відгуків власників дорестайлових версій, місто від 9 до 11 літрів, а траса у р-ні 7,5 л.
Українські автомобілісти, які користуються машинами на «автоматі», як правило, стикаються з чотирма основними режимами трансмісії…
З появою на ринку синтетичних моторних масел життя автомобілістів дещо спростилося. У той же час…
Високий ритм життя сучасних автомобілістів створює масу проблем і перешкод, які іноді можуть довести водіїв…
Коли мова заходить про покупку нового автомобіля від іменитого бренду, багато хто відразу замислюється про…
Американський автовиробник Tesla вже майже півроку не може оговтатися від нищівного падіння своїх позицій на…
Шведський автовиробник Volvo показав тизерні зображення свого нового електричного кросовера EX60, який замінить застарілу бензинову…