Кросовер Mazda CX-5 дуже популярний автомобіль на просторах нашої країни, в 2018 році він навіть ставав володарем титулу «Кросовер року» в авторитетному конкурсі “Автомобіль року в Україні”.
Тому редакція “Твоя МАШИНА” аж ніяк не могла обійти стороною цю машину і не взяти її на тест-драйв.
Японський бренд не випускає нові моделі дуже часто, відразу варто зазначити, що їм і не треба, вони роблять зовнішність машини відразу на роки вперед, і вона ще довго не втрачає свою актуальність.
Теперішній дизайн машина отримала в 2017 році, коли вийшло друге покоління автомобіля в японському фірмовому стилі Кодо. Звичайно, автомобіль став відрізнятися від попереднього покоління, він став більш сучасним, динамічним і спортивнішим. Однак на дворі 2020-й, немає сенсу порівнювати зміни поколінь. У 2019 Мазда зробила рестайлінг і оновила автомобіль 2019-2020 модельного року.
У 2019, ми вже їздили на оновленій Mazda CX-5 і навіть записали відео зі своїми враженнями.
Зараз у нас на тесті опинилася повнопривідна Mazda CX-5 в комплектації Top, ціна якої, наразі 41 500 $.
Що ж, змінилося в машині з оновленням?
Зовні, на перший погляд, здається, що нічого не змінилося. Якщо ж добре придивитися, можна помітити кілька відмінностей:
На мою суб’єктивну думку, екстер’єр машини близький до ідеалу, в ньому все відмінно і гармонійно виглядає, єдине, що я б додала, так це, подовжила задню частину, щоб розміри стали більш пропорційними. Але в цілому, зовнішність машини мене підкорює і закохує, особливо в цьому темно-синьому кольорі, відтінок якого змінюється залежно від освітлення.
Велика частина оновлень торкнулися салону:
У нашій комплектації ще був додатково встановлений сонячний люк.
Коли сідаєш в салон, розумієш, що японці вирішили плавно переміщатися в преміум сегмент не на словах, а на ділі. Все виглядає акуратно, стильно і дорого. Всі рядки, весь пластик, все є насолодою для очей.
Вся електроніка і асистенти працюють, як годинник.
Шумоізоляція, не ідеальна, але і дискомфорт не викликає.
Єдине питання в салоні, до короткого підлокітникa, який не регулюється і до нього просто не діставали ні я (зріст 172 см), ні мій колега Олександр (зріст 178 см).
Багажник на 477 л, є гачки, що робить його більш зручним для користування. Шторка зручно відкривається разом із задньою кришкою. Запасного колеса немає, замість нього набір для ремонту.
Чи є зміни по ходовій?
Рух став більш плавним. За плавність відповідає нова система контролю руху автомобіля G-Vectoring Control Plus.
Підвіска задня незалежна, досить таки жорстка.
Максимальна швидкість 195 км/год, при 170 км/год по трасі можна їхати досить комфортно.
Що під капотом?
Тестована Мазда СХ5 має 2,5 л бензиновий двигун Skyactiv-G з 6-ти ступінчастою автоматичною коробкою, 194 кінські сили і 258 Нм.
Довжина кузова 4550 мм, ширина з урахуванням дзеркал 2115 мм, висота 1680 мм. Кліренс 200 мм.
Витрата бензину у нас вийшла наступна:
Траса 110 км/год – 7,5 л
Траса 120 км/год – 8,1 л
Місто при динамічній їзді – 13 л.
По трасі машина йде відмінно, система стеження за розміткою повністю не дає виїхати за свою смугу, якщо не включений поворотник, кермо трохи коректує рух в правильному напрямку, однак якщо ви продовжуєте перетинати лінію, кермо дає звуковий сигнал і після нього вже не “впирається” . Активний круїз-контроль працює практично без зауважень.
У місті ця машина поводиться бездоганно, вона компактна, маневрена і комфортна. Вона відмінно управляється і має зручний педальний вузол.
За відмінну керованість доводиться платити жорсткою підвіскою, а з якістю наших доріг, особливо з приходом весни, її жорсткість ви будете, ой, як відчувати.
За тиждень тест-драйву я прийшла до висновку, що на мою, суб’єктивну думку, цей кросовер більше підходить прекрасній половині людства. І судячи з того, скільки жінок я бачу за кермом СХ-5, так думаю, не тільки я.
А ось у Олександра свої особливі відносини з Mazda CX-5.
Як підсумок, можу сказати, що це якісна і технологічна машина, яка подарує задоволення від водіння.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…