Toyota GR Yaris була оснащена трициліндровим двигуном потужністю 740 кінських сил, що майже втричі перевищує стандартний 1,6-літровий двигун.
Зі своїми 257 кінськими силами Toyota GR Yaris є справжньою кишеньковою ракетою. У Японії вона трохи потужніша, оскільки її 1,6-літровий турбований двигун видає 268 к.с. Той самий агрегат G16E-GTS встановлений і в GR Corolla, де він дає 300 к.с. В намаганні витягнути неймовірну потужність з маленького трициліндрового двигуна компанія Powertune Australia серйозно переробила його.
Трициліндровий двигун забезпечує потужність в 740,9 кінських сил при 8117 об/хв. Він видає вражаючі 462 к.с. на літр, зберігаючи оригінальний колінчастий вал та поршні. На двигун встановлено турбокомпресор Garrett G30-770, посилену головку блоку циліндрів, вихлопну систему Akrapovic, новий проміжний охолоджувач і спеціалізований турбовипускний колектор. Для забезпечення взаємодії всіх компонентів використовується нова комп’ютерна система управління двигуном (ECU) Motec.
У той же час, як стандартна GR Yaris передає потужність на повний привід через шестиступінчасту механічну коробку передач, ця модифікована версія має секвентальну коробку передач X-Shift. Слід зазначити, що Toyota деякий час тестувала восьмиступінчасту автоматичну коробку передач з гідротрансформатором на прототипі, але поки не вводила її в серійне виробництво.
Цей маленький “диявол” під прізвиськом “Гризун” вже успішно пройшов більше 30 динамометричних тестів без жодних проблем. Компанія Powertune Australia провела більше року досліджень трициліндрового двигуна, тому можна з впевненістю сказати, що вони знають майже все про G16E-GTS. Мати таку велику потужність в крихітному автомобілі з повним приводом, який важить всього 1280 кілограмів в стандартній конфігурації, звучить дуже захоплююче.
Якщо вас цікавить, кому належить цей автомобіль, то модифікований Toyota GR Yaris належить Пітеру Фрідману, засновнику Røde Microphones.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…