У середу, 9 вересня вперше з 2007 року Maserati представила новий суперкар – MC20.
В основі кузова новинки лежить вуглепластиковий монокок. Двигун теж новий: його розробили спеціально для Maserati MC20. Це 3,0-літрова V-подібна «шістка» з кутом розвалу 90 градусів. Мотор з назвою Nettuno отримав кілька цікавих інженерних рішень. Зокрема, тут використовується форкамерне запалювання, дві свічки на кожен циліндр і комбіноване впорскування (безпосереднє і розподілене). В результаті суміш підпалюється свічкою в маленькій додатковій камері, встановленій над основною, а потім надходить в основну. Там передбачена своя свічка, яка підпалює суміш на малих навантаженнях. Два турбокомпресора розташовані зовні блоку, що теж є незвичним.
Nettuno розвиває 630 к.с. при 7500 об / хв і 730 Нм в діапазоні від 3000 до 5500 об / хв. Maserati називає його найпотужнішим серійним 3,0-літровим V6 на планеті. ДВЗ агрегатується з 8-ступінчастим «роботом» з двома зчепленнями. Тяга передається на задню вісь, де також передбачено диференціал.
Також разом з MC20 компанія представила злегка оновлений фірмовий логотип. Дизайнери змінили вигин і відстань між стрілами тризуба, а на кольорових емблемах (наприклад, на капоті) відмовилися від червоного.
Виробництво Maserati MC20 планують розпочати до кінця поточного року.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…