У середу, 9 вересня вперше з 2007 року Maserati представила новий суперкар – MC20.
В основі кузова новинки лежить вуглепластиковий монокок. Двигун теж новий: його розробили спеціально для Maserati MC20. Це 3,0-літрова V-подібна «шістка» з кутом розвалу 90 градусів. Мотор з назвою Nettuno отримав кілька цікавих інженерних рішень. Зокрема, тут використовується форкамерне запалювання, дві свічки на кожен циліндр і комбіноване впорскування (безпосереднє і розподілене). В результаті суміш підпалюється свічкою в маленькій додатковій камері, встановленій над основною, а потім надходить в основну. Там передбачена своя свічка, яка підпалює суміш на малих навантаженнях. Два турбокомпресора розташовані зовні блоку, що теж є незвичним.
Nettuno розвиває 630 к.с. при 7500 об / хв і 730 Нм в діапазоні від 3000 до 5500 об / хв. Maserati називає його найпотужнішим серійним 3,0-літровим V6 на планеті. ДВЗ агрегатується з 8-ступінчастим «роботом» з двома зчепленнями. Тяга передається на задню вісь, де також передбачено диференціал.
Також разом з MC20 компанія представила злегка оновлений фірмовий логотип. Дизайнери змінили вигин і відстань між стрілами тризуба, а на кольорових емблемах (наприклад, на капоті) відмовилися від червоного.
Виробництво Maserati MC20 планують розпочати до кінця поточного року.
Сьогодні автовиробники рекомендують проводити повну заміну моторної оливи в автомобілі з інтервалом в 10-15 тисяч…
Минули ті часи, коли кросовери вважалися звичайними автомобілями з поліпшеною прохідністю. Сьогодні цей сегмент є…
У столиці Катару Досі місцева поліція затримала стрітрейсера, який розсікав вулицями на спортивному автомобілі Toyota…
Німецький концерн BMW повідомив про перекриття каналу нелегальних поставок своїх автомобілів до Росії. Як пише…
Термін служби сучасної акумуляторної батареї (АКБ) в автомобілі становить 3-5 років, але є випадки, коли…
Кожен автомобіліст може зіткнутися з найнебезпечнішою ситуацією, коли раптово відмовили гальма. Причин цієї несправності може…