Автовиробники часто не включають заміну масла в автоматичних коробках передач до списку необхідних процедур при технічному обслуговуванні автомобіля під час гарантійних зобов’язань на авто. Але чи це правильно? Давайте розберемося.
Німецький виробник коробок передач ZF рекомендує робити заміну масла в АКПП після 150 000 км пробігу. У випадках експлуатації при високих температурах та навантаженнях краще проводити заміну трансмісійної оливи при більш коротких інтервалах. Також важливо для заміни застосовувати виключно допущені для даних коробок передач марки мастил та проводити заміну згідно з технологією, затвердженою виробником. Розробники японської коробки Aisin рекомендують робити заміну мастила за допомогою спеціального сертифікованого апарату. Також дуже важливо дотримуватись спеціального алгоритму заміни.
Існує думка, що чим старший автомобіль, тим нижча його ціна. Це правило діє лише до…
Заміна моторної оливи в автомобілі є найважливішим елементом технічного обслуговування будь-якого автомобіля з ДВЗ. Здійснюється…
Іноді купівля вживаного автомобіля може здатися вигідною угодою, проте завжди слід враховувати довгострокову надійність конкретної…
Колишній автодилер із 43-річним стажем роботи, а нині популярний YouTube-блогер Рей Шефска розкрив автомобілістам 3…
Як правило, ліквідність автомобіля важлива, якщо новий власник має намір у майбутньому перепродати його. Однак…
Весна є особливим періодом для автомобілістів. Після важких зимових умов усім потрібно провести низку обов'язкових…