Амортизатор – вузол, якому незаслужено приділяють мало уваги. Адже він впливає не лише на комфорт, а й на безпеку руху.
Конструкція типового амортизатора нескладна, але надмірна в’язкість робочої рідини в мороз скорочує його ресурс.
Коли надворі холодно, робоча рідина амортизатора робиться густою і погано проходить через клапани. Тому вони можуть банально зламатися і амортизатор або частково втратить свою ефективність, або відмовить взагалі. Тобто, на відміну від непрогрітого двигуна або АКП, які у холодному вигляді просто прискорено зношуються, заморожений амортизатор може одразу зламатися.
Крім того, на морозі гірше працюють гумові ущільнення амортизатора – сальник, поршня манжета. Також густа на морозі рідина гірше змащує пари, які труться, через що амортизатор прискорено зношується. Тому після довгої стоянки на морозі амортизатори краще прогріти.
Як прогріти амортизатори:
Перші 500 – 1000 метрів (залежно від температури) свого ранкового маршруту слід проїхати так, щоб підвіска машини працювала з мінімальними ходами коліс;
Уникайте різких прискорень та гальмування, при яких авто присідає на задні або передні колеса;
Повороти проходьте так, щоб машина не кренилася;
На холодних амортизаторах намагайтеся уникати ділянок із нерівностями. Якщо це неможливо, рухайтеся такими дорогами максимально повільно.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…