Амортизатор – вузол, якому незаслужено приділяють мало уваги. Адже він впливає не лише на комфорт, а й на безпеку руху.
Конструкція типового амортизатора нескладна, але надмірна в’язкість робочої рідини в мороз скорочує його ресурс.
Коли надворі холодно, робоча рідина амортизатора робиться густою і погано проходить через клапани. Тому вони можуть банально зламатися і амортизатор або частково втратить свою ефективність, або відмовить взагалі. Тобто, на відміну від непрогрітого двигуна або АКП, які у холодному вигляді просто прискорено зношуються, заморожений амортизатор може одразу зламатися.
Крім того, на морозі гірше працюють гумові ущільнення амортизатора – сальник, поршня манжета. Також густа на морозі рідина гірше змащує пари, які труться, через що амортизатор прискорено зношується. Тому після довгої стоянки на морозі амортизатори краще прогріти.
Як прогріти амортизатори:
Перші 500 – 1000 метрів (залежно від температури) свого ранкового маршруту слід проїхати так, щоб підвіска машини працювала з мінімальними ходами коліс;
Уникайте різких прискорень та гальмування, при яких авто присідає на задні або передні колеса;
Повороти проходьте так, щоб машина не кренилася;
На холодних амортизаторах намагайтеся уникати ділянок із нерівностями. Якщо це неможливо, рухайтеся такими дорогами максимально повільно.
У щільному міському русі паралельне паркування – це не екзаменаційний страх, а щоденна рутина. Та…
Серед байкерів є речі, які на перший погляд здаються дивакуватими. Один з таких прикладів –…
Періодична заміна оливи – це не просто рутина, а питання довговічності двигуна. Але навіть така…
Під час заміни гальмівних колодок деякі власники авто задаються логічним, на перший погляд, питанням: а…
На кожній автошині є не лише розмір. Там ще й індекс швидкості – літера, яка…
Після майже трьох десятиліть роботи Mitsubishi офіційно залишає Китай, пише Carscoops. Завершення спільного виробництва двигунів…