Амортизатор – вузол, якому незаслужено приділяють мало уваги. Адже він впливає не лише на комфорт, а й на безпеку руху.
Конструкція типового амортизатора нескладна, але надмірна в’язкість робочої рідини в мороз скорочує його ресурс.
Коли надворі холодно, робоча рідина амортизатора робиться густою і погано проходить через клапани. Тому вони можуть банально зламатися і амортизатор або частково втратить свою ефективність, або відмовить взагалі. Тобто, на відміну від непрогрітого двигуна або АКП, які у холодному вигляді просто прискорено зношуються, заморожений амортизатор може одразу зламатися.
Крім того, на морозі гірше працюють гумові ущільнення амортизатора – сальник, поршня манжета. Також густа на морозі рідина гірше змащує пари, які труться, через що амортизатор прискорено зношується. Тому після довгої стоянки на морозі амортизатори краще прогріти.
Як прогріти амортизатори:
Перші 500 – 1000 метрів (залежно від температури) свого ранкового маршруту слід проїхати так, щоб підвіска машини працювала з мінімальними ходами коліс;
Уникайте різких прискорень та гальмування, при яких авто присідає на задні або передні колеса;
Повороти проходьте так, щоб машина не кренилася;
На холодних амортизаторах намагайтеся уникати ділянок із нерівностями. Якщо це неможливо, рухайтеся такими дорогами максимально повільно.
Дізнайтеся, як заощаджувати пальне в заторах з допомогою системи Start-Stop та інших порад для економного…
Дізнайтеся, як легко і швидко прибрати подряпини на машині самостійно, не звертаючись до автосервісу. Відкривайте…
Новий електрокросовер Toyota bZ5 2026 року вражає низькою ціною та дизайном. Його потужність - 272…
Skoda представила новий концептуальний мотоцикл, натхнений Slavia B 1899 року. Модель поєднує класичний стиль з…
Експерти назвали найнадійніші вживані електрокари, які варто розглянути для покупки. Дізнайтеся більше про ці моделі…
Geely представила новий седан Starshine 8 з витратою 2 л/100 км і запасом ходу 2100…