Паливна криза в Україні все ще продовжується і на її фоні на АЗС значно зросла кількість контрафакту. Експерти розповіли, чому фальсифікат в Україні виявився “непереможним”. Про це повідомляє “Апостроф“.
“Скарги справді є , – розповів директор консалтингової групи А-95 Сергій Куюн. – Ціни високі та мотивація для створення фальсифікату велика. Але не можна сказати, що це критичні обсяги. Не думаю, що є більше 10% того бензину сумнівної якості. Проблема є, але не така критична”.
“Окрім поширення у ЗМІ певних тез, конкретні цифри не називаються. Якщо хочуть зняти мораторій, то нехай покажуть скарги, висновки. Нехай скажуть, де саме неякісне паливо. Крім заяв зараз немає документально підтверджених даних, що паливо на заправках у нас дико не відповідає стандартам”, – додає аналітик UPECO Олександр Сіренко.
У столичному управлінні Держпродспоживслужби визнають, що масштаби проблеми на сьогодні складно окреслити.
Але тому й складно, що діє мораторій.
“Деякі недобропорядні бізнесмени йдуть на зниження літражу та якості самого палива, шляхом додавання домішок. Щодня у нас реєструється від 5 до 10 звернень щодо нестачі палива та неякісної роботи двигуна. З метою захисту, насамперед споживачів, необхідно провести лабораторні дослідження палива та надати достовірну інформацію після проведення досліджень”, – сказав Олег Рубан.
Виходить замкнене коло: встановити реальний стан справ із розливом фальсифікату заважає мораторій, але щоб його зняти, треба розуміти реальний стан справ.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…