Статті

Водіям розповіли, як визначити несправність автомобіля по зносу шин

Ігнорування несправності автомобілів неминуче обертається подвійними проблемами: платити доведеться не лише за передчасно зношену гуму, а й за усунення причин несправності. Автомобільні експерти розповіли, як визначити несправність машини із зносу шин.

Передчасний рівномірний знос покришок

При швидкому зношуванні протектора на провідних колесах варто звернути увагу на манеру водіння. А якщо водій прихильник спортивного стилю водіння, який у всьому обходиться дорожче, залишається з цим тільки миритися.

Якщо спостерігається швидке зношування покришок на всіх колесах, то це швидше за все пов’язано з неправильним вибором шин. Наприклад, гума із високим індексом зчеплення має невеликий експлуатаційний ресурс. Втім, швидко зношуватись можуть покришки, що не забезпечують високу ефективність гальмування.

Знос протектора по центру

Якщо знос протектора помічений у центральній частині покришки, це означає, що тиск у колесах занадто високий. Вирішити проблему можна зниженням тиску до потрібного рівня. Причина зношування бічних частин протектора знову-таки в неправильному тиску в шинах. Воно недостатнє.

Поява тріщин на протекторі

Вина за цей дефект лежить повністю на водії. Це означає, що шини настав час змінювати, навіть якщо у неї ще досить глибокий протектор. Утворення тріщин на літній гумі може розпочатися через 5-6 років використання. Згодом ця проблема виявиться у вигляді биття на кермі, і навіть балансування не допоможе.

Причина утворення тріщин протектора криється в деформації каркаса міцності: може піти гвинтом корд або з’явитися грижа. Єдине рішення – заміна гуми. І чим швидше, тим краще, оскільки вібрація, що посилюється, негативно позначиться на стані підвіски і управління.

«Ями» на протекторі, смуги та плями

Для профілактики цієї проблеми необхідно регулярно проводити діагностику ходової частини, гальмівної системи та перевіряти балансування коліс.

Подібні дефекти шин важко не помітити, оскільки сам автомобіль підказуватиме, що з ним щось не так. Наприклад, навіть при повному розбалансуванні коліс кермо від вібрації буквально вириватиметься з рук. Але навіть при цьому для відчутного зношування протектора потрібно проїздити кілька тисяч кілометрів. В результаті доведеться купувати нові шини та ремонтувати підвіску.

Діагональні сліди зносу шин

З’являються у разі порушення регулювання сходження коліс. При цьому автомобіль рухатиметься прямолінійно, а колеса стоятимуть під неправильним кутом. За рахунок неправильного положення коліс протектор стиратиметься об асфальт по діагоналі. Зношування може бути помітне як по краях протектора, так і по всій його ширині.

Recent Posts

Чи потрібно міняти антифриз перед зимою: що радять експерти?

З наближенням холодів більшість автомобілістів починають готувати свої транспортні засоби до зимового сезону. Серед низки…

28.09.2024

Який простий засіб змусить блищати ваш автомобіль

Підтримка блиску автомобіля - завдання, з яким стикаються всі автовласники. Приємний зовнішній вигляд машини не…

28.09.2024

Не грюкайте дверима автомобіля: ось що може швидко вийти з ладу

Сильне грюкання дверима автомобіля - звичка, яку багато водіїв переносять ще з автомобілів 90-х і…

28.09.2024

Правило 50/50: як безпечно їздити на автомобілі з «докаткою»

Прокол шини - неприємна ситуація, з якою стикаються багато водіїв. Незважаючи на розвиток технологій, включно…

28.09.2024

Шість типових помилок водіїв під час заміни гальмівних колодок в автомобілі

Зі зростанням цін на автосервіс все більше автомобілістів вважають за краще самостійно займатися обслуговуванням своїх…

28.09.2024

Десять найнадійніших американських позашляховиків останнього десятиліття

Позашляховики останніми роками стали вкрай популярними на глобальному ринку, що привернуло українців до автомобілів зі…

28.09.2024