Categories: Статті

Українські поліцейські можуть залишитись без патрульних машин

Патрулювати пішки – сумна та не така вже й нереальна перспектива для українських поліцейських. Машин в автопарку копів стає все менше й менше. Розбитих Пріусів незабаром стане більше, ніж тих, що на ходу. Чому службові авто ніхто не ремонтує?

Більше тисячі Тойот, кілька сотень Хюндаїв та Рено і навіть позашляховики – автопарк національної поліції за три роки отримав майже 2000 новеньких сучасних машин. Утім, станом на березень 2018 року, кожна шоста із них перетворилася на металобрухт.

Раніше ж поліція, міліція ще, їздила на Ланосах, на ще автомобілях радянських. У них були власні автотранспортні підприємства, власні гаражі, де вони це ремонтували. Пріус – це доволі дорога машина, яка коштувала мільйон гривень. Яку не можна поремонтувати за допомогою гаєчного ключа і кувалди.

Михайло Каменєв, експерт асоціації українських моніторів дотримання прав людини

Згідно результатів звіту рахункової палати, патрульна поліція має на балансі 1876 автомобілів: 1196 – Пріуси. 313 машин не працюють, через пошкодження, отримані внаслідок ДТП. Ще 79 не експлуатуються через технічні несправності.

З такою тенденцією, поліцейським вже через три роки не буде на чому їздити.

Якщо машини б’ються, особливо патрульні, це ознака того, що поліція працює. Після пошкодження має бути відлагоджена система, як їх ремонтувати. Рахункова палата каже, що є випадки, коли на ремонт автомобіля витрачається більше, ніж вже є його балансова вартість.

Тарас Гук, експерт з поліційного права

До того ж, відремонтувати ще більш-менш вцілілі авто, не так то й просто. Бо ж у патрульних машин відсутнє КАСКО. Лагодити їх бюджетним коштом можливо лише через проведення довготривалого тендеру. Аби хоч якось втриматися на плаву, патрульні Пріуси частенько роз’їжджають по гаражам.

Поліція на самому початку роботи застрахувала ці машини. Там була страховка на всі машини, це доволі великий був договір з відомою страховою компанією. Але буквально пройшло кілька місяців і страхова компанія відмовилася, виплатила доволі суттєвий штраф-компенсацію.

Михайло Каменєв, експерт асоціації українських моніторів дотримання прав людини

Змінити ситуацію міг би і ретельніший підбір кадрів, що сідають за кермо. Варто звернути увагу керівництва і на графік роботи та зарплатню поліцейських. Адже брак кадрів перекладає на плечі копів добрячий пласт додаткової роботи.

Джерело: 2+2

Recent Posts

Водіям розповіли, як значно заощадити на паливі, використовуючи “правильні” шини

Зі зростанням температури літо приносить не тільки радість від сонячних днів, а й особливі вимоги…

03.05.2024

Водіям розкрили “секретну” літню функцію автомобільного брелока

Водії, які володіють автомобілями з центральним замком, можуть відкрити для себе нову функцію, яка допоможе…

03.05.2024

Механік назвав одну річ, яка має бути у кожного водія: позбавить від неприємностей

Американський автомеханік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер стверджує, що простий інструмент може позбавити водіїв…

03.05.2024

Які електрокари краще купувати з річним пробігом: 8 моделей із найвищою амортизацією

Останнім часом в Україні електрокари набувають великої популярності, проте купувати ці машини з салону мало…

03.05.2024

Як вигідно купити машину з салону: названо секрети успішної угоди

Будь-яка купівля автомобіля - це важлива подія, що вимагає не тільки фінансових інвестицій, а й…

03.05.2024

Які автомобілі продаються швидше і повільніше за інші: опубліковано рейтинг

У міру того, як автомобільний ринок еволюціонує, споживачі стають дедалі зацікавленішими в уживаних автомобілях. Це…

03.05.2024