Для забезпечення оптимальної ефективності без проведення капітального ремонту двигуна внутрішнього згоряння важливо використовувати його в певних діапазонах обертів. Ці діапазони сприяють зменшенню зносу компонентів двигуна.
Науково доведено, що елементи зношення можуть пошкоджуватись не лише при високих обертах двигуна, але й при низьких. На низьких обертах знос елементів збільшується через недостатнє змащення.
Зі зростанням обертів двигуна збільшується і деформація деталей, а мастило втрачає свої властивості при підвищених температурах.
Для продовження терміну служби двигуна рекомендується утримувати оберти в межах від 2000 до 4000 оборотів на хвилину під час руху.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…