Статті

Не робіть так: 4 помилки, які вбивають “механіку” на автомобілі

Використання механічної коробки передач (МКПП) вимагає певних навичок і уважного ставлення до її особливостей. Однак, багато водіїв припускаються помилок, які можуть значно скоротити термін служби трансмісії. Розглянемо чотири найпоширеніші помилки, які можуть призвести до пошкодження трансмісії.

Неправильна робота зі зчепленням
Правильне використання зчеплення є ключовим фактором для довговічності МКПП. Водії, які не повністю витискають педаль зчеплення під час перемикання передач, можуть спричинити серйозні проблеми. Неповне роз’єднання зчеплення від двигуна призводить до деформації зубів синхронізатора і підвищеного зносу куліси важеля перемикання передач. Це також може пошкодити блокувальні кільця.

Крім того, багато водіїв мають звичку тримати ногу на педалі зчеплення під час зупинки на світлофорі. Це може спричинити швидкий знос вижимного підшипника, оскільки зчеплення перебуває в напіввитиснутому стані, що створює непотрібне тертя та перегрів механізму.

Регулярний “притиск” зчеплення
Тримати ногу на педалі зчеплення під час руху – ще одна поширена помилка. Легке торкання педалі зчеплення призводить до його часткового прослизання, що спричиняє зношування фрикційних накладок і перегрів механізму. Це також може пошкодити вилку і вижимний підшипник. Сильне натискання на педаль зчеплення викликає часткове розмикання дисків, що погіршує зчеплення з дорогою і знижує тягу автомобіля.

Старти з пробуксовкою
Різкі старти з пробуксовкою завдають значної шкоди зчепленню. Постійне різке рушання з місця призводить до пригорання фрикційних накладок зчеплення і виділення характерного неприємного запаху. Згодом це призводить до деформації різних елементів зчеплення, включно з підшипниками і самим диском, що може потребувати дорогого ремонту.

Перемикання передачі з першої на задню до повної зупинки
Перемикання на задню передачу або першу передачу під час руху автомобіля без повної зупинки – ще одна критична помилка. Це призводить до значних пошкоджень трансмісії, оскільки одне зубчасте колесо продовжує рухатися, в той час як інше намагається увійти в його зачеплення. Це спричиняє стирання торцевих частин зубів шестерень і супроводжується характерним “хрускотом”, що неминуче призводить до необхідності ремонту.

Recent Posts

П’ять ознак несправності рульової системи автомобіля: що важливо знати водієві

Рульова система автомобіля є однією з ключових складових, що забезпечують безпечне і точне керування транспортним…

02.07.2024

Як продовжити життя двигуну автомобіля: назвали 8 ключових порад

Двигун автомобіля - це серце вашого залізного коня, що потребує особливої уваги і турботи. Від…

02.07.2024

Як заощадити паливо в автомобілі влітку: поради для водіїв

Експерти компанії Zego, що спеціалізується на прокаті приватних автомобілів, запропонували низку порад, які допоможуть водіям…

02.07.2024

5 ознак втоми водія: як уникнути аварії на дорозі

Питання безпеки на дорозі завжди залишаються актуальними, особливо коли йдеться про водіння у стані втоми.…

02.07.2024

Британці назвали шість найшвидших вживаних автомобілів за 250 000 гривень

Для автолюбителів, які прагнуть швидкості та потужності, зовсім не обов'язково викладати величезні суми грошей. Експерти…

02.07.2024

Як спека впливає на продуктивність і запас ходу електромобіля

З приходом літа власники електромобілів стикаються з новими викликами, пов'язаними з впливом високих температур на…

02.07.2024