Статті

Не робіть так: 4 помилки, які вбивають “механіку” на автомобілі

Використання механічної коробки передач (МКПП) вимагає певних навичок і уважного ставлення до її особливостей. Однак, багато водіїв припускаються помилок, які можуть значно скоротити термін служби трансмісії. Розглянемо чотири найпоширеніші помилки, які можуть призвести до пошкодження трансмісії.

Неправильна робота зі зчепленням
Правильне використання зчеплення є ключовим фактором для довговічності МКПП. Водії, які не повністю витискають педаль зчеплення під час перемикання передач, можуть спричинити серйозні проблеми. Неповне роз’єднання зчеплення від двигуна призводить до деформації зубів синхронізатора і підвищеного зносу куліси важеля перемикання передач. Це також може пошкодити блокувальні кільця.

Крім того, багато водіїв мають звичку тримати ногу на педалі зчеплення під час зупинки на світлофорі. Це може спричинити швидкий знос вижимного підшипника, оскільки зчеплення перебуває в напіввитиснутому стані, що створює непотрібне тертя та перегрів механізму.

Регулярний “притиск” зчеплення
Тримати ногу на педалі зчеплення під час руху – ще одна поширена помилка. Легке торкання педалі зчеплення призводить до його часткового прослизання, що спричиняє зношування фрикційних накладок і перегрів механізму. Це також може пошкодити вилку і вижимний підшипник. Сильне натискання на педаль зчеплення викликає часткове розмикання дисків, що погіршує зчеплення з дорогою і знижує тягу автомобіля.

Старти з пробуксовкою
Різкі старти з пробуксовкою завдають значної шкоди зчепленню. Постійне різке рушання з місця призводить до пригорання фрикційних накладок зчеплення і виділення характерного неприємного запаху. Згодом це призводить до деформації різних елементів зчеплення, включно з підшипниками і самим диском, що може потребувати дорогого ремонту.

Перемикання передачі з першої на задню до повної зупинки
Перемикання на задню передачу або першу передачу під час руху автомобіля без повної зупинки – ще одна критична помилка. Це призводить до значних пошкоджень трансмісії, оскільки одне зубчасте колесо продовжує рухатися, в той час як інше намагається увійти в його зачеплення. Це спричиняє стирання торцевих частин зубів шестерень і супроводжується характерним “хрускотом”, що неминуче призводить до необхідності ремонту.

Recent Posts

Десять прихованих автомобільних технологій: чого ви не знали про можливості вашого авто

Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…

22.11.2024

Найнадійніші середньорозмірні кросовери: ТОП-10 моделей просто зараз

Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…

22.11.2024

Як очистити каталізатор автомобіля: два перевірені методи

Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…

22.11.2024

Помилки під час заміни свічок запалювання, які вбивають двигун автомобіля

Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…

22.11.2024

Гідравлічний vs механічний домкрат: який обрати для автомобіля

Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…

22.11.2024

Як розпізнати неякісний бензин: поради для автомобілістів

На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…

22.11.2024