Ви вбиваєте двигун, роблячи це: найгірші помилки при керуванні дизельним авто

Колись дизельні двигуни були прості як двері. Зараз їх роблять більш економічнішими та потужнішими, але й значно вибагливішими. Тому якісь дрібні помилки можуть поховати мотор вашого авто, а вас самих залишити без чималої суми. Портал Interia виділив кілька поширених помилок водіїв, які повільно вбивають дизельні агрегати.

1. Старе масло – ворог турбіни

Дизельні двигуни виробляють безліч сажі, тому мастило швидко брудниться та втрачає свої якості. Через це міняти його треба частіше. В іншому випадку треба готуватись до того, що вийдуть з ладу підшипники турбіни, а масляні канали заб’ються брудом.

Автомеханік Юрій Микитюк пояснює:

«Ігнорувати регламент заміни мастила в дизельному двигуні, це все одно, що самому виписати собі чек на десятки тисяч гривень».

2. Старий антифриз – шлях до перегріву

Охолодження дизильного двигуна – дуже складна задача. Система регулярно переживає величезні навантаження. Через це антифриз швидко старіє. Якщо його не міняти, то осад, що він утворює, заблокує циркуляцію і спровокує перегрів. Такі проблеми призводять до виходу агрегату з ладу, а з ним і помпа чи прокладки ГБЦ.

3. Погане паливо – найшвидший шлях до ремонту

Якість пального в Україні – «вразлива» тема. Але не говорити про це не можна. Будь-які домішки чи вода в ДП призводить до забиття фільтра та виходу з ладу помпи. Крім того не можна використовувати пальне, яке довго стояло. У ньому збираються бакетрії, які також засмічують фільтр.

4. Короткі поїздки та міські пробки – квиток на СТО

Сажові фільтри вимагають високої температури, що самоочищатись. В місті досягти таку температуру дуже важко. Це призводить до засмічення фільтру. Те ж стосується і клапану EGR. Якщо в ньому накопичується нагар, потужність знижується, а двигун починає диміти. Практикуйте поїздки за місто хоча б раз на тиждень.

5. Неправильний запуск і глушіння

Багато хто з українців звик прогрівати двигун на місці, після чого одразу давати по газам. Це погана звичка, оскільки мастило не встигає розійтись по системі. Треба проїхзати кілька кілометрів в ощадливому режимі. Також не можна одразу ж глушити дизельний двигун після тривалої поїздки. Дайте йому охолонути. Це в першу чергу стосується машин з турбінами.

Поради механіків:

  • Не забувайте про індикатор свічок розжарювання – мотор варто запускати лише після його згасання.
  • Паливний фільтр треба міняти регулярно, зазвичай раз на 20-30 тисяч км.
  • Не допускайте повного спорожніння баку – паливний насос перегрівається при нестачі рідини.
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти