Статті

П’ять міфів про надійність двигуна, про які варто забути

Двигун автомобіля є його “серцем” і найважливішим компонентом, без якого подальша експлуатація транспортного засобу просто неможлива. Тому надійності цього агрегату автолюбителі традиційно приділяють найбільшу увагу. На цьому тлі регулярно з’являються нові міфи про довговічність тих чи інших моторів, які або спочатку не відповідають дійсності, або з часом втрачають актуальність. Експерти видання “Телеграф” виділили п’ять таких помилок.

Міф 1: Безнаддувний двигун надійніший за турбований
Якщо раніше в цьому дійсно був сенс, то сьогодні турбомотори стали не набагато гіршими за звичайні атмосферники. На жаль, це частіше пов’язано з падінням якості останніх.

Міф 2: Ланцюговий привід ГРМ кращий за ремінний
Серед автомобілістів поширена думка, що ланцюг ГРМ надійніший за ремінь. Але насправді сьогодні ці елементи заради здешевлення розробляються виробниками з урахуванням лише гарантійного терміну.

Міф 3: Високооктанове паливо корисніше для двигуна
Вважається, що регулярне використання високооктанового палива в двигуні подовжує йому життя. З цією метою багато автомобілістів навмисно заправляються бензином А98 замість А95. Однак перший вид палива має проблеми з присадками в спекотну погоду. Вони просто можуть випаруватися. У підсумку користі від такого палива не багато, а ціна на нього вища.

Міф 4: У машинах з малими пробігами двигуни надійніші
Під час купівлі вживаного авто багато хто традиційно вважає, що що менший пробіг, то надійніша машина. Зокрема, поширена хибна думка, що двигун у таких моделях прослужить довше. Це далеко не завжди так. В умовах інтенсивної експлуатації в міських заторах великих мегаполісів, а також під час коротких поїздок навіть у відносно нового двигуна є ризик дуже швидко вийти з ладу.

Міф 5: Дорогі оливи корисні для двигуна
Багато хто досі вважає, що чим дорожче масло, тим краще воно допомагає двигуну. Але не варто забувати, що в кінцеву ціну продукту виробник закладає не тільки витрати на компоненти і виробництво якісного мастила, а й витрати на маркетинг і рекламу. Найбільш розпіарені оливи будуть традиційно дорожчими, але навряд чи сильно кращими, ніж деякі менш відомі продукти.

Recent Posts

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025

Toyota і Lexus готують спільну сенсацію: три спорткари з гібридними V8

Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…

04.12.2025