Поява автоматичних КПП істотно спростила життя автомобілістам у плані керування транспортним засобом, однак складність і крихкість конструкції порівняно з “механікою” створила нові проблеми автовласникам. При цьому деякі “автомати” відрізняються своєю надійністю не в кращу сторону від інших на порядок. Експерти виділили п’ять таких трансмісій.
AL4 (DP0)
Дуже чутлива до перегрівів, має ненадійні втулки валів і електроніку, що дає збої. Ставилася на Renault Logan, Duster, Sandero, Fluence, Kangoo, Clio, а також на деякі компактні моделі Citroen і Peugeot.
6T30
Також легко перегрівається, має ненадійні фрикціони та гідротрансформатори. Використовувалася в Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Orlando, а також на Opel Astra, Mokka, Zafira і Insignia. З 2014 року її модернізували і усунули низку проблем, хоча перегріватися рідше вона не стала.
Aisin Warner TF-80SC
Поганий теплообмін призводить до появи проблем вже до перших 100 000 кілометрів. Ставилася на майже всі моделі Volvo і Opel, багато Sitroen і Fiat, деякі Saan і Cadillac.
Jatco JR507E
Дуже чутлива електроніка, погана переносимість агресивної їзди і бездоріжжя, схильність до перегріву. Використовувалася в Nissan Pathfinder і Patrol (до 2016 року), Infiniti (до 2010 року), Hyundai і Kia (під маркуванням JR507A, RE5R05A, A5SR1 і A5SR2).
ZF 6HP26/28
Цілком надійний “автомат” на за рахунок встановлення на високопродуктивні автомобілі часто має проблеми через агресивну манеру водіння водіїв. Через це швидко зношується фрикціон блокування гідротрансформатора, соленоїди і масляний насос. Вкрай чутливий до перегрівів. Цю трансмісію до 2014 року можна було зустріти на BMW X3, Х5, Х6, 3-й і 5-й серії, а також Audi A4 і Q5, Range Rover і Jaguar.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…