Моторне мастило, як і будь-який інший витратний матеріал, час від часу потребує своєї заміни. У нього потрапляє сміття, різного роду забруднення і воно банально втрачає свої корисні якості. Як відомо, в деяких автомобілях це відбувається частіше, ніж в інших. Досвідчений автомеханік пояснив, які саме двигуни схильні до такої особливості і де мастило потрібно міняти навіть частіше, ніж рекомендує виробник.
Насамперед експерт нагадав, що найшвидше мастило втрачає свої властивості за умови перегріву двигуна, а також за потрапляння в нього пального. Таке найчастіше відбувається в малолітражних моторах з підвищеною потужністю. Потрапляючи в картер, мастило тут просто не встигає охолоджуватися.
Також швидко псують мастило і турбомотори, особливо з подвійним наддувом, які активно нівелюють дію всіляких присадок, що додають у мастило. Окремо механік звернув увагу на моделі, які використовують функцію “старт-стоп”, використання якої призводить до потрапляння пального в мастило. Усе це призводить до того, що мастило доводиться міняти набагато частіше, ніж радить виробник.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…