Моторне мастило, як і будь-який інший витратний матеріал, час від часу потребує своєї заміни. У нього потрапляє сміття, різного роду забруднення і воно банально втрачає свої корисні якості. Як відомо, в деяких автомобілях це відбувається частіше, ніж в інших. Досвідчений автомеханік пояснив, які саме двигуни схильні до такої особливості і де мастило потрібно міняти навіть частіше, ніж рекомендує виробник.
Насамперед експерт нагадав, що найшвидше мастило втрачає свої властивості за умови перегріву двигуна, а також за потрапляння в нього пального. Таке найчастіше відбувається в малолітражних моторах з підвищеною потужністю. Потрапляючи в картер, мастило тут просто не встигає охолоджуватися.
Також швидко псують мастило і турбомотори, особливо з подвійним наддувом, які активно нівелюють дію всіляких присадок, що додають у мастило. Окремо механік звернув увагу на моделі, які використовують функцію “старт-стоп”, використання якої призводить до потрапляння пального в мастило. Усе це призводить до того, що мастило доводиться міняти набагато частіше, ніж радить виробник.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…