Моторне мастило, як і будь-який інший витратний матеріал, час від часу потребує своєї заміни. У нього потрапляє сміття, різного роду забруднення і воно банально втрачає свої корисні якості. Як відомо, в деяких автомобілях це відбувається частіше, ніж в інших. Досвідчений автомеханік пояснив, які саме двигуни схильні до такої особливості і де мастило потрібно міняти навіть частіше, ніж рекомендує виробник.
Насамперед експерт нагадав, що найшвидше мастило втрачає свої властивості за умови перегріву двигуна, а також за потрапляння в нього пального. Таке найчастіше відбувається в малолітражних моторах з підвищеною потужністю. Потрапляючи в картер, мастило тут просто не встигає охолоджуватися.
Також швидко псують мастило і турбомотори, особливо з подвійним наддувом, які активно нівелюють дію всіляких присадок, що додають у мастило. Окремо механік звернув увагу на моделі, які використовують функцію “старт-стоп”, використання якої призводить до потрапляння пального в мастило. Усе це призводить до того, що мастило доводиться міняти набагато частіше, ніж радить виробник.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…