Під час переходу з механічної на автоматичну трансмісію водії не відразу можуть звикнути до відсутності педалі зчеплення. Особливо небезпечно це в екстреній ситуації, коли керманич машинально може втиснути в підлогу двома ногами. Але якщо на МКПП йдеться про гальмо і зчеплення, то в АКПП це буде тільки гальмо і газ. Автоінструктор розповів, що трапиться з машиною в такому разі?
Читайте також:
За який один маневр на дорозі в українців відбирають права на рік
Кого з українців поліції заборонено штрафувати за їзду без страховки за кермом автомобіля
Вісім головних правил, які рятують українських водіїв від автомобільних штрафів
За словами експерта, подібні ситуації не є рідкістю. У критичних обставинах у автомобілістів немає часу на роздуми, спрацьовує м’язова пам’ять, інстинкти. При цьому подібна поведінка тягне за собою потенційні неполадки з двигуном, гальмівною системою і трансмісією. Особливо страждають старі моделі авто, адже в сучасних виробники на такий випадок вже стали вбудовувати захист. Однак захистити двигун поки що не завжди вдається. Також до перевантаження схильні гальмівні диски, які моментально перегріваються і деформуються.
Зрозуміло, що ремонт потенційних несправностей обійдеться водієві вкрай недешево. Єдиним способом убезпечити себе від проблем у таких ситуаціях є постійна практика. Потрібно привчити себе і свій організм правильно реагувати на ті чи інші обставини під час роботи з АКПП.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…