Американська компанія Ford має намір впровадити у свої автомобілі технологію, яка прослуховуватиме розмови водіїв і пасажирів. Відповідна інформація стала доступна журналістам видання Motortrend з патенту, який автобренд отримав на свою розробку.
Читайте також:
Шість ознак того, що потрібно терміново міняти гальмівні колодки в автомобілі
Три найнепотрібніші опції сучасних автомобілів
Як не попастися на потопельника: чотири ознаки автомобіля, що побував у воді
Повідомляється, що в Ford хочуть поліпшити персоналізацію реклами у своїх фірмових інформаційно-розважальних системах. Нова технологія фіксуватиме розмови в автомобілі, відстежуватиме геолокацію і на основі зібраних даних підбиратиме для автовласників найкращі пропозиції. Також реклама відображатиметься залежно від положення транспортного засобу. Під час руху звучатиме аудіореклама, під час перебування на парковці або в заторі – візуальні пропозиції.
У США поява у Ford відповідного патенту викликала стурбованість, пов’язану з порушенням конфіденційності даних. У компанії поки що ніяк не коментували свої наміри прослуховувати водіїв.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…