Американська компанія Ford має намір впровадити у свої автомобілі технологію, яка прослуховуватиме розмови водіїв і пасажирів. Відповідна інформація стала доступна журналістам видання Motortrend з патенту, який автобренд отримав на свою розробку.
Читайте також:
Шість ознак того, що потрібно терміново міняти гальмівні колодки в автомобілі
Три найнепотрібніші опції сучасних автомобілів
Як не попастися на потопельника: чотири ознаки автомобіля, що побував у воді
Повідомляється, що в Ford хочуть поліпшити персоналізацію реклами у своїх фірмових інформаційно-розважальних системах. Нова технологія фіксуватиме розмови в автомобілі, відстежуватиме геолокацію і на основі зібраних даних підбиратиме для автовласників найкращі пропозиції. Також реклама відображатиметься залежно від положення транспортного засобу. Під час руху звучатиме аудіореклама, під час перебування на парковці або в заторі – візуальні пропозиції.
У США поява у Ford відповідного патенту викликала стурбованість, пов’язану з порушенням конфіденційності даних. У компанії поки що ніяк не коментували свої наміри прослуховувати водіїв.
Якщо вам здається, що всі шини однакові — гумові, круглі і чорні, то ви взагалі…
Якщо при виїзді на заміську трасу ви помічаєте, що на швидкості 80 км/год і вище…
Кожен водій хоча б раз опинявся в ситуації, коли починає блимати лампочка низького рівня палива…
Останнє дослідження Страхового інституту дорожньої безпеки США (IIHS) продемонструвало тривожну статистику — з кінця 90-х…
Катайська компанія Xiaomi призначила свого офіційного представника в Україні в питанні реалізації автомобільної продукції бренду.…
У Китаї розгорівся міжнародний скандал з експортом за кордон нових автомобілів місцевими виробниками. Як повідомляє…