Американська компанія Ford має намір впровадити у свої автомобілі технологію, яка прослуховуватиме розмови водіїв і пасажирів. Відповідна інформація стала доступна журналістам видання Motortrend з патенту, який автобренд отримав на свою розробку.
Читайте також:
Шість ознак того, що потрібно терміново міняти гальмівні колодки в автомобілі
Три найнепотрібніші опції сучасних автомобілів
Як не попастися на потопельника: чотири ознаки автомобіля, що побував у воді
Повідомляється, що в Ford хочуть поліпшити персоналізацію реклами у своїх фірмових інформаційно-розважальних системах. Нова технологія фіксуватиме розмови в автомобілі, відстежуватиме геолокацію і на основі зібраних даних підбиратиме для автовласників найкращі пропозиції. Також реклама відображатиметься залежно від положення транспортного засобу. Під час руху звучатиме аудіореклама, під час перебування на парковці або в заторі – візуальні пропозиції.
У США поява у Ford відповідного патенту викликала стурбованість, пов’язану з порушенням конфіденційності даних. У компанії поки що ніяк не коментували свої наміри прослуховувати водіїв.
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…
Німецький автовиробник Volkswagen тестує автомобіль, які не потребує водія. Як пише Carscoops, на тестовий трек…
Німецький автогігант BMW активно працює над майбутньою прем’єрою нової версії свого флагманського кросовера X7. Як…
Вже через два тижні, з 1 січня 2026 року, в Україні наберуть чинності нові правила…