Американська компанія Ford має намір впровадити у свої автомобілі технологію, яка прослуховуватиме розмови водіїв і пасажирів. Відповідна інформація стала доступна журналістам видання Motortrend з патенту, який автобренд отримав на свою розробку.
Читайте також:
Шість ознак того, що потрібно терміново міняти гальмівні колодки в автомобілі
Три найнепотрібніші опції сучасних автомобілів
Як не попастися на потопельника: чотири ознаки автомобіля, що побував у воді
Повідомляється, що в Ford хочуть поліпшити персоналізацію реклами у своїх фірмових інформаційно-розважальних системах. Нова технологія фіксуватиме розмови в автомобілі, відстежуватиме геолокацію і на основі зібраних даних підбиратиме для автовласників найкращі пропозиції. Також реклама відображатиметься залежно від положення транспортного засобу. Під час руху звучатиме аудіореклама, під час перебування на парковці або в заторі – візуальні пропозиції.
У США поява у Ford відповідного патенту викликала стурбованість, пов’язану з порушенням конфіденційності даних. У компанії поки що ніяк не коментували свої наміри прослуховувати водіїв.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…