Незважаючи на те, що сучасні двигуни і мастила для них виробляються так, що прогрів стає не таким критично необхідним, від цієї процедури відмовлятися не варто. Ба більше, важливо виконувати її правильно, щоб уникнути проблем у майбутньому. Експерти виділили три типові помилки, яких під час прогрівання мотора припускаються майже всі водії.
Читайте також:
Розкрито нову суттєву перевагу електромобілів над бензиновими авто: у чому вона полягає
За крок до ДТП: названо типові помилки водіїв у заторах
Чому категорично не можна глушити двигун одразу після зупинки
Перш за все, не варто одразу під час запуску двигуна вмикати на максимальну потужність обігрівач. Це марно, оскільки антифриз ще не нагрівся до потрібної температури, а також шкідливо для силової установки, яка піддається додатковому навантаженню. Краще почекати, поки охолоджувальна рідина не нагріється до 50 градусів.
Також не варто одразу вмикати опцію рециркуляції повітря, оскільки воно забиратиметься з вулиці. Якщо зовні мороз, на прогрівання машини піде набагато більше часу.
Крім того, краще прогрівати автомобіль у русі, а не на холостих обертах. Оптимальним рішенням є рух на низьких обертах без агресивної манери водіння перші 5-10 хвилин.
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…