Незважаючи на те, що сучасні двигуни і мастила для них виробляються так, що прогрів стає не таким критично необхідним, від цієї процедури відмовлятися не варто. Ба більше, важливо виконувати її правильно, щоб уникнути проблем у майбутньому. Експерти виділили три типові помилки, яких під час прогрівання мотора припускаються майже всі водії.
Читайте також:
Розкрито нову суттєву перевагу електромобілів над бензиновими авто: у чому вона полягає
За крок до ДТП: названо типові помилки водіїв у заторах
Чому категорично не можна глушити двигун одразу після зупинки
Перш за все, не варто одразу під час запуску двигуна вмикати на максимальну потужність обігрівач. Це марно, оскільки антифриз ще не нагрівся до потрібної температури, а також шкідливо для силової установки, яка піддається додатковому навантаженню. Краще почекати, поки охолоджувальна рідина не нагріється до 50 градусів.
Також не варто одразу вмикати опцію рециркуляції повітря, оскільки воно забиратиметься з вулиці. Якщо зовні мороз, на прогрівання машини піде набагато більше часу.
Крім того, краще прогрівати автомобіль у русі, а не на холостих обертах. Оптимальним рішенням є рух на низьких обертах без агресивної манери водіння перші 5-10 хвилин.
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…
Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…