Незважаючи на те, що сучасні двигуни і мастила для них виробляються так, що прогрів стає не таким критично необхідним, від цієї процедури відмовлятися не варто. Ба більше, важливо виконувати її правильно, щоб уникнути проблем у майбутньому. Експерти виділили три типові помилки, яких під час прогрівання мотора припускаються майже всі водії.
Читайте також:
Розкрито нову суттєву перевагу електромобілів над бензиновими авто: у чому вона полягає
За крок до ДТП: названо типові помилки водіїв у заторах
Чому категорично не можна глушити двигун одразу після зупинки
Перш за все, не варто одразу під час запуску двигуна вмикати на максимальну потужність обігрівач. Це марно, оскільки антифриз ще не нагрівся до потрібної температури, а також шкідливо для силової установки, яка піддається додатковому навантаженню. Краще почекати, поки охолоджувальна рідина не нагріється до 50 градусів.
Також не варто одразу вмикати опцію рециркуляції повітря, оскільки воно забиратиметься з вулиці. Якщо зовні мороз, на прогрівання машини піде набагато більше часу.
Крім того, краще прогрівати автомобіль у русі, а не на холостих обертах. Оптимальним рішенням є рух на низьких обертах без агресивної манери водіння перші 5-10 хвилин.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…