Існує поширена думка, що великої різниці в моторних оливах для автомобілів не існує. На ділі ж виявляється, що одні види лубриканта відмінно підходять для окремих двигунів, але іншим вони можуть бути абсолютно протипоказані.
Читайте також:
Автомобільна мобілізація: кому потрібно бути готовим віддати авто на потреби ЗСУ
Шість фраз, які водієві не варто говорити на блокпосту
Українських водіїв почали штрафувати за використання «Дії»: як реагують суди
Якщо говорити про атмосферні та турбовані двигуни, то варто зазначити, що перші набагато надійніші, завдяки простішій конструкції. З ними і проблем в обслуговуванні виникає набагато менше в зв’язку з цим. Для «атмосферників» цілком добре підходить використання мінерального або напівсинтетичного моторного мастила, оскільки навантаження на них, як правило, помірне.
А щодо двигунів із наддувом, то через підвищені навантаження їм потрібна більш витривала синтетика. Варто пам’ятати, що турбіна після агресивної їзди може розігріватися до 700-800 градусів. За такої температури мінеральне масло починає швидко розкладатися, утворюючи вуглецеві відкладення в зазорах, що в підсумку може призвести до заклинювання турбіни. При цьому в умовах бездоріжжя частого буксирування (наприклад, причепа) або регулярних коротких поїздок не допоможе і синтетичне мастило, у зв’язку з чим заміну лубриканта слід виконувати зі збільшеним інтервалом.
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…
В 2025 році на ринку дебютували сотні нових бензинових моделей. В більшості випадків тренд рухається…
Якщо ви шукаєте практичне та економне авто не за «всі гроші світу» для щоденних поїздок…
Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…
Більшість українських водіїв звертаються за домкратом лише в крайньому випадку. Інколи виявляється, що про користуванням…