Існує поширена думка, що великої різниці в моторних оливах для автомобілів не існує. На ділі ж виявляється, що одні види лубриканта відмінно підходять для окремих двигунів, але іншим вони можуть бути абсолютно протипоказані.
Читайте також:
Автомобільна мобілізація: кому потрібно бути готовим віддати авто на потреби ЗСУ
Шість фраз, які водієві не варто говорити на блокпосту
Українських водіїв почали штрафувати за використання «Дії»: як реагують суди
Якщо говорити про атмосферні та турбовані двигуни, то варто зазначити, що перші набагато надійніші, завдяки простішій конструкції. З ними і проблем в обслуговуванні виникає набагато менше в зв’язку з цим. Для «атмосферників» цілком добре підходить використання мінерального або напівсинтетичного моторного мастила, оскільки навантаження на них, як правило, помірне.
А щодо двигунів із наддувом, то через підвищені навантаження їм потрібна більш витривала синтетика. Варто пам’ятати, що турбіна після агресивної їзди може розігріватися до 700-800 градусів. За такої температури мінеральне масло починає швидко розкладатися, утворюючи вуглецеві відкладення в зазорах, що в підсумку може призвести до заклинювання турбіни. При цьому в умовах бездоріжжя частого буксирування (наприклад, причепа) або регулярних коротких поїздок не допоможе і синтетичне мастило, у зв’язку з чим заміну лубриканта слід виконувати зі збільшеним інтервалом.
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…
В серпні Volkswagen офіційно презентував друге покоління кросоверу T-Roc. Продажі новинки стартували в грудні. Німецький…
Якщо купуєте вживані автомобілі з США, то варто бути обачним, щоб не отримати санкції від…
Вартість нових автомобілів постійно зростає. На тлі і без того складної фінансової ситуації в країні…