Існує поширена думка, що великої різниці в моторних оливах для автомобілів не існує. На ділі ж виявляється, що одні види лубриканта відмінно підходять для окремих двигунів, але іншим вони можуть бути абсолютно протипоказані.
Читайте також:
Автомобільна мобілізація: кому потрібно бути готовим віддати авто на потреби ЗСУ
Шість фраз, які водієві не варто говорити на блокпосту
Українських водіїв почали штрафувати за використання «Дії»: як реагують суди
Якщо говорити про атмосферні та турбовані двигуни, то варто зазначити, що перші набагато надійніші, завдяки простішій конструкції. З ними і проблем в обслуговуванні виникає набагато менше в зв’язку з цим. Для «атмосферників» цілком добре підходить використання мінерального або напівсинтетичного моторного мастила, оскільки навантаження на них, як правило, помірне.
А щодо двигунів із наддувом, то через підвищені навантаження їм потрібна більш витривала синтетика. Варто пам’ятати, що турбіна після агресивної їзди може розігріватися до 700-800 градусів. За такої температури мінеральне масло починає швидко розкладатися, утворюючи вуглецеві відкладення в зазорах, що в підсумку може призвести до заклинювання турбіни. При цьому в умовах бездоріжжя частого буксирування (наприклад, причепа) або регулярних коротких поїздок не допоможе і синтетичне мастило, у зв’язку з чим заміну лубриканта слід виконувати зі збільшеним інтервалом.
Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…
Мало хто з водіїв буде радий, якщо його автомобіль зупинить поліція. Однак патрульним також іноді…
В Україні поліції заборонено зупиняти автомобілі на власний розсуд без конкретної причини. Але це зовсім…
Автомобільні штрафи в Україні є найпоширенішим покаранням для водіїв за порушення ПДР. Водночас багато хто…
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…