Як правило, на СТО завжди раді новим клієнтам, оскільки ремонт і обслуговування автомобілів – це їхній хліб. Але є низка несправностей, з якими досвідчені майстри воліють не мати справ. Експерти назвали сім таких проблем.
Читате також:
Небезпечна помилка водіїв: чого не можна робити під час їзди на механіці
Українців штрафують за автогаз на автомобілі: кому і коли загрожує стягнення
Штраф за «неправильні» покажчики повороту: хто з українських водіїв під загрозою
Насамперед на СТО не люблять мастильні роботи. Такі послуги коштують недорого, але вважаються брудними і вимагають високої залученості в процес. Не подобається механікам і ремонтувати світлодіодну техніку. Проблеми з фарами вони пропонують вирішити за рахунок встановлення нових елементів, що може обійтися власнику в кругленьку суму.
Не дуже люблять майстри і міняти привід ГРМ на автомобілях преміум-класу, а також проводити діагностику на предмет виявлення несправностей електросистеми. Крім того, неохоче українські механіки беруться за ремонт техніки, на якій погано розуміються. Наприклад, технічно складних і специфічних роторних двигунів.
Сьогодні гібридні автомобілі є сполучною ланкою між бензиновими та електричними машинами для тих автомобілістів, які…
Багато українців не замислюються про те, коли найкраще купувати новий автомобіль. Найчастіше всі орієнтуються на…
Багато автомобілістів вважають, що чим менше навантажувати двигун автомобіля, тим довше він прослужить. Насправді це…
Перевищення гранично допустимої швидкості руху в Україні є одним із найпоширеніших порушень ПДР і карається…
Їзда на автомобілі з механічною трансмісією - процес досить складний. Деякі недосвідчені водії часто роблять…
Деякі українські водії стали обертати ключі від своїх автомобілів у фольгу. У Нацполіції пояснили, навіщо…