Статті

П’ять поширених послуг СТО, від яких водіям рекомендують відмовитися

Сьогодні українські автомобілісти все частіше довіряють обслуговування своїх транспортних засобів професійним механікам. Однак на вітчизняних СТО у зв’язку з цим нерідко зловживають цією довірою і нав’язують клієнтам непотрібні послуги. Експерти видання GO назвали п’ять речей, погоджуватися на які автовласникам не варто.

Читайте також:

Який рівень обертів потрібно підтримувати, щоб двигун служив «вічно»

Позбавлення прав за неправильний проїзд залізничного переїзду: кому з водіїв воно загрожує

Кого з водіїв поліції заборонено штрафувати за їзду без страхового поліса

1. Занадто часта заміна оливи
Моторне мастило рекомендується міняти раз на 12 000 – 15 000 кілометрів. При їзді на короткі дистанції в умовах постійних заторів деякі мотористи радять скоротити інтервал до 7 500 кілометрів. Частіше міняти масло, як правило, не має сенсу.

2. Допослуги в навантаження до заміни оливи
Багато сервісів пропонують різні рівні обслуговування під час заміни оливи, які можуть охоплювати непотрібні доповнення, як-от заміна фільтрів, доливання рідин та інші. Найімовірніше, вам це все не потрібно, особливо, якщо нещодавно проводилося якісне обслуговування.

3. Заміна гальмівних колодок переростає в ремонт супортів
Деякі автомеханіки на прохання автовласників замінити зношені гальмівні колодки пропонують одразу відремонтувати або замінити супорта і ротора. Це дуже дороговартісні процедури, які слід виконувати лише за наявності видимих ознак іржі або пошкоджень.

4. Встановлення преміальних шин
Часто на шиномонтажі або СТО автовласникам пропонують вибрати дорогі преміум-моделі шин, мотивуючи це тим, що їхня якість і довговічність на порядок вищі за звичайну гуму. Експерти стверджують, що покришки середнього цінового діапазону нічим не гірші, особливо якщо машину використовують у звичайних умовах.

5. Промивання трансмісії замість звичайної заміни трансмісійної рідини
Коли клієнт звертається до сервісу з проханням замінити трансмісійну рідину, деякі механіки пропонують додатково провести промивку системи, що обійдеться вам удвічі дорожче. У цьому, як правило, немає ніякої необхідності.

Recent Posts

Секрети довговічності Toyota: чому ці авто проїжджають 500 000 км і більше?

Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…

07.04.2025

ТОП-5 надійних вживаних бюджетних автомобілів до 5 років: довговічність без зайвих витрат

Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…

04.04.2025

У сервісному центрі МВС виявили водійське посвідчення, видане 30 лютого

У сервісному центрі МВС зафіксували вкрай незвичний випадок — на перевірку потрапило фальшиве водійське посвідчення,…

04.04.2025

Як в Україні оскаржити помилковий штраф за порушення ПДР

В Україні дедалі більше автовласників стикаються з ситуацією, коли штрафи за порушення правил дорожнього руху…

04.04.2025

В Україні помітили дуже рідкісний 850-сильний спорткар Mercedes Brabus

На вулицях Києва з'явився надпотужний і вкрай рідкісний екземпляр — Mercedes-AMG S63 Coupe, який пройшов…

03.04.2025

5 речей, які обов’язково мають бути в автомобілі: без них не можна виїжджати на дорогу

Виїзд на дорогу навіть на коротку відстань вимагає відповідальності. Окрім водійського посвідчення, кожен автовласник зобов’язаний…

03.04.2025