Статті

П’ять поширених послуг СТО, від яких водіям рекомендують відмовитися

Сьогодні українські автомобілісти все частіше довіряють обслуговування своїх транспортних засобів професійним механікам. Однак на вітчизняних СТО у зв’язку з цим нерідко зловживають цією довірою і нав’язують клієнтам непотрібні послуги. Експерти видання GO назвали п’ять речей, погоджуватися на які автовласникам не варто.

Читайте також:

Який рівень обертів потрібно підтримувати, щоб двигун служив «вічно»

Позбавлення прав за неправильний проїзд залізничного переїзду: кому з водіїв воно загрожує

Кого з водіїв поліції заборонено штрафувати за їзду без страхового поліса

1. Занадто часта заміна оливи
Моторне мастило рекомендується міняти раз на 12 000 – 15 000 кілометрів. При їзді на короткі дистанції в умовах постійних заторів деякі мотористи радять скоротити інтервал до 7 500 кілометрів. Частіше міняти масло, як правило, не має сенсу.

2. Допослуги в навантаження до заміни оливи
Багато сервісів пропонують різні рівні обслуговування під час заміни оливи, які можуть охоплювати непотрібні доповнення, як-от заміна фільтрів, доливання рідин та інші. Найімовірніше, вам це все не потрібно, особливо, якщо нещодавно проводилося якісне обслуговування.

3. Заміна гальмівних колодок переростає в ремонт супортів
Деякі автомеханіки на прохання автовласників замінити зношені гальмівні колодки пропонують одразу відремонтувати або замінити супорта і ротора. Це дуже дороговартісні процедури, які слід виконувати лише за наявності видимих ознак іржі або пошкоджень.

4. Встановлення преміальних шин
Часто на шиномонтажі або СТО автовласникам пропонують вибрати дорогі преміум-моделі шин, мотивуючи це тим, що їхня якість і довговічність на порядок вищі за звичайну гуму. Експерти стверджують, що покришки середнього цінового діапазону нічим не гірші, особливо якщо машину використовують у звичайних умовах.

5. Промивання трансмісії замість звичайної заміни трансмісійної рідини
Коли клієнт звертається до сервісу з проханням замінити трансмісійну рідину, деякі механіки пропонують додатково провести промивку системи, що обійдеться вам удвічі дорожче. У цьому, як правило, немає ніякої необхідності.

Recent Posts

ТОП-10 бюджетних компактних седанів: надійність без переплат

Якщо вам потрібен надійний, економний та практичний автомобіль для їзди по місту за невеликі гроші,…

19.12.2025

В Україні різко подорожчала обов’язкова послуга для водіїв: за що треба доплатити

З 1 січня 2025 року в Україні запрацював новий закон про обов’язкове страхування для водіїв.…

19.12.2025

Три звички водіїв, які непомітно вбивають автомобіль

Як відомо, ресурс навіть найбільш надійного автомобіля в значній мірі залежить від умов його експлуатації.…

19.12.2025

Не пив, а права втратив: вживання якої їжі може «завалити» алкотест для водія

Як відомо, керування автомобілем в стані алкогольного сп’яніння є одним з найбільш серйозних порушень ПДР,…

19.12.2025

ТОП-10 звуків в автомобілі, що не можна ігнорувати – попередження від майстрів

Кожен автомобіль, мов живий організм, попереджає водія про наявність «хвороб» певними «симптомами». ЦЕ можуть бути…

19.12.2025

Чому сучасні автомобілі досі використовують свинцево-кислотні акумулятори

Розвиток технологій відбувається настільки стрімко, що іноді люди просто не встигають слідкувати за змінами. Для…

19.12.2025