Статті

П’ять поширених послуг СТО, від яких водіям рекомендують відмовитися

Сьогодні українські автомобілісти все частіше довіряють обслуговування своїх транспортних засобів професійним механікам. Однак на вітчизняних СТО у зв’язку з цим нерідко зловживають цією довірою і нав’язують клієнтам непотрібні послуги. Експерти видання GO назвали п’ять речей, погоджуватися на які автовласникам не варто.

Читайте також:

Який рівень обертів потрібно підтримувати, щоб двигун служив «вічно»

Позбавлення прав за неправильний проїзд залізничного переїзду: кому з водіїв воно загрожує

Кого з водіїв поліції заборонено штрафувати за їзду без страхового поліса

1. Занадто часта заміна оливи
Моторне мастило рекомендується міняти раз на 12 000 – 15 000 кілометрів. При їзді на короткі дистанції в умовах постійних заторів деякі мотористи радять скоротити інтервал до 7 500 кілометрів. Частіше міняти масло, як правило, не має сенсу.

2. Допослуги в навантаження до заміни оливи
Багато сервісів пропонують різні рівні обслуговування під час заміни оливи, які можуть охоплювати непотрібні доповнення, як-от заміна фільтрів, доливання рідин та інші. Найімовірніше, вам це все не потрібно, особливо, якщо нещодавно проводилося якісне обслуговування.

3. Заміна гальмівних колодок переростає в ремонт супортів
Деякі автомеханіки на прохання автовласників замінити зношені гальмівні колодки пропонують одразу відремонтувати або замінити супорта і ротора. Це дуже дороговартісні процедури, які слід виконувати лише за наявності видимих ознак іржі або пошкоджень.

4. Встановлення преміальних шин
Часто на шиномонтажі або СТО автовласникам пропонують вибрати дорогі преміум-моделі шин, мотивуючи це тим, що їхня якість і довговічність на порядок вищі за звичайну гуму. Експерти стверджують, що покришки середнього цінового діапазону нічим не гірші, особливо якщо машину використовують у звичайних умовах.

5. Промивання трансмісії замість звичайної заміни трансмісійної рідини
Коли клієнт звертається до сервісу з проханням замінити трансмісійну рідину, деякі механіки пропонують додатково провести промивку системи, що обійдеться вам удвічі дорожче. У цьому, як правило, немає ніякої необхідності.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025