Багато автомобілістів вважають, що небезпечно їздити тільки на високих обертах двигуна. Експерти пояснили, чи так це насправді.
Читайте також:
Більшість водіїв роблять це неправильно: яка помилка під час обгону «вбиває» двигун автомобіля
Досвідчений перекуп назвав чотири помилки під час купівлі вживаного автомобіля
Штрафу не буде: суд дозволив водіям не показувати права на блокпості
Насамперед варто зазначити, що постійна їзда на високих обертах загрожує перегрівом мотора і швидким зносом внутрішніх компонентів. При цьому поодинокі випадки виходу в «червону зону» нічим фатальним двигуну не загрожують. Однак і доводити до таких значень силову установку не обов’язково. Дослідження показують, що пік потужності і крутного моменту у більшості бензинових моторів припадає на середній діапазон оборотів.
Що точно є помилкою, так це думка, що їзда на низьких обертах (до 2000 об/хв) береже двигун від зносу. З огляду на те, що в такому діапазоні мотор не прогріватиметься до оптимальної робочої температури, він працюватиме гірше, ви відчуватимете вібрацію. Через неповне згоряння палива в циліндрах почнуть з’являтися відкладення. Також змащування фрикційних елементів здійснюватиметься гірше, що підвищить швидкість їхнього зносу.
Найбільш оптимальним експерти називають діапазон від 1500 до 4000 об/хв. У такому режимі ККД двигуна перебуває на максимумі, як і паливна ефективність. При цьому знос компонентів мінімальний.
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…
Взимку запотівання лобового скла в автомобілі стає чи не найбільш дратівливим явищем для водіїв. Кожен…