З приходом зими керування автомобілем перетворилося на квест, основною метою якого стало не потрапити в ДТП. Причому загроза може ховатися де завгодно – в перемичках, слизькій дорозі і щільному снігопаді, що перекриває огляд. Однією з типових проблем є занос у снігу. Автоінструктор звернув увагу, що механізм протидії цьому для передньо- і задньопривідних автомобілів може відрізнятися.
Читайте також:
Крижаний дощ: вісім порад водіям, як пережити це явище
Поліція звинувачує у п’яній їзді: вісім порад водієві від адвоката, як не лишитися без прав
Пробило колесо, а запаски немає: який лайфхак врятує водія в такій ситуації
Передньопривідні автомобілі:
Під час занесення кермо потрібно крутити в бік занесення задньої осі, швидкість не знижувати. Якщо занос занадто сильний, потрібно «притопити» педаль акселератора, щоб стабілізувати автомобіль.
Задньопривідні автомобілі:
Вони більше схильні до заметів через те, що ведуча вісь розташована ззаду. Тут потрібно поступово скидати газ, утримуючи передні колеса в напрямку заносу. Не потрібно різко гальмувати. Якщо багажник виривається вперед швидше за капот, то потрібно вивернути рульове колесо в бік заносу, а потім різко повернути його назад, запитавши газ.
Компанія Toyota готує до прем'єри шосте покоління кросовера RAV4. Поки що офіційних фото немає, але…
У сучасних реаліях, коли паливо дорожчає, а енергоефективність стає ключовим фактором, багато водіїв шукають автомобілі…
Власники елітних автомобілів у 2024 році поповнили державний бюджет на 220 мільйонів гривень. Це на…
Nissan X-Trail завжди був символом надійності та універсальності, автомобілем, який однаково впевнено почувається як у…
Компанія Nissan, яка нині переживає фінансові труднощі, може відродити культову модель Primera, щоб збільшити інтерес…
Компанія Skoda готується до прем’єри електричної Octavia, яка стане концептуальним провісником нового покоління популярного універсала.…