З приходом зими керування автомобілем перетворилося на квест, основною метою якого стало не потрапити в ДТП. Причому загроза може ховатися де завгодно – в перемичках, слизькій дорозі і щільному снігопаді, що перекриває огляд. Однією з типових проблем є занос у снігу. Автоінструктор звернув увагу, що механізм протидії цьому для передньо- і задньопривідних автомобілів може відрізнятися.
Читайте також:
Крижаний дощ: вісім порад водіям, як пережити це явище
Поліція звинувачує у п’яній їзді: вісім порад водієві від адвоката, як не лишитися без прав
Пробило колесо, а запаски немає: який лайфхак врятує водія в такій ситуації
Передньопривідні автомобілі:
Під час занесення кермо потрібно крутити в бік занесення задньої осі, швидкість не знижувати. Якщо занос занадто сильний, потрібно «притопити» педаль акселератора, щоб стабілізувати автомобіль.
Задньопривідні автомобілі:
Вони більше схильні до заметів через те, що ведуча вісь розташована ззаду. Тут потрібно поступово скидати газ, утримуючи передні колеса в напрямку заносу. Не потрібно різко гальмувати. Якщо багажник виривається вперед швидше за капот, то потрібно вивернути рульове колесо в бік заносу, а потім різко повернути його назад, запитавши газ.
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…
В 2025 році на ринку дебютували сотні нових бензинових моделей. В більшості випадків тренд рухається…
Якщо ви шукаєте практичне та економне авто не за «всі гроші світу» для щоденних поїздок…
Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…