З приходом зими керування автомобілем перетворилося на квест, основною метою якого стало не потрапити в ДТП. Причому загроза може ховатися де завгодно – в перемичках, слизькій дорозі і щільному снігопаді, що перекриває огляд. Однією з типових проблем є занос у снігу. Автоінструктор звернув увагу, що механізм протидії цьому для передньо- і задньопривідних автомобілів може відрізнятися.
Читайте також:
Крижаний дощ: вісім порад водіям, як пережити це явище
Поліція звинувачує у п’яній їзді: вісім порад водієві від адвоката, як не лишитися без прав
Пробило колесо, а запаски немає: який лайфхак врятує водія в такій ситуації
Передньопривідні автомобілі:
Під час занесення кермо потрібно крутити в бік занесення задньої осі, швидкість не знижувати. Якщо занос занадто сильний, потрібно «притопити» педаль акселератора, щоб стабілізувати автомобіль.
Задньопривідні автомобілі:
Вони більше схильні до заметів через те, що ведуча вісь розташована ззаду. Тут потрібно поступово скидати газ, утримуючи передні колеса в напрямку заносу. Не потрібно різко гальмувати. Якщо багажник виривається вперед швидше за капот, то потрібно вивернути рульове колесо в бік заносу, а потім різко повернути його назад, запитавши газ.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…