Якщо мова заходить про купівлю старих автомобілів з Японії, то можна помітити, що в сервісній книжці таких машин нерідко зустрічаються відомості про заміну моторної оливи кожні 5 тисяч кілометрів, що в 2-3 рази частіше, ніж рекомендує виробник. Видання SUVNews розбиралося, з чим пов’язане таке явище.
Читайте також:
Сім способів відрізнити перекупа від звичайного власника під час купівлі автомобіля
Жінка-водій Uber розкрила секрет ідеальної чистоти в таксі
Найефективніші способи боротьби із запотіванням лобового скла в автомобілі
Насамперед варто розуміти, що Японія є дуже густонаселеною країною з високим рівнем урбанізації. Дев’ять із десяти японців живуть у містах. У зв’язку з цим їхні автомобілі часто стикаються із заторами та іншими складними умовами експлуатації.
Оскільки переважна більшість автомобілістів в Японії змушені піддавати двигуни своїх транспортних засобів перевантаженню, їм доводиться орієнтуватися під час заміни оливи не на пробіг, а на мотогодини. Заміну мастила вони здійснюють кожні 200-400 мотогодин, що становить у середньому 5 000 – 6 000 км пробігу.
В Україні вторинний ринок домінує, однак є водії, які упереджено відносяться до вживаних автомобілів. А…
Користувач TikTok Кевін (@iamkevinperson) опублікував вірусне відео, в якому підняв болючу для багатьох автовласників проблему.…
Часто українські водії, коли їх зупинила поліція, впадають в паніку та виконують абсолютно всі вимоги…
В різних країнах у водіїв своя культура спілкування, яка включає в себе унікальні жести, слова…
Вторинний ринок автомобілів домінує в Україні, в продажу неймовірна кількість моделей. Для українців цей варіант…
Останнім часом в Європі водії автомобілів все частіше стикаються з щільним трафіком велосипедистів. Цей вид…