Якщо мова заходить про купівлю старих автомобілів з Японії, то можна помітити, що в сервісній книжці таких машин нерідко зустрічаються відомості про заміну моторної оливи кожні 5 тисяч кілометрів, що в 2-3 рази частіше, ніж рекомендує виробник. Видання SUVNews розбиралося, з чим пов’язане таке явище.
Читайте також:
Сім способів відрізнити перекупа від звичайного власника під час купівлі автомобіля
Жінка-водій Uber розкрила секрет ідеальної чистоти в таксі
Найефективніші способи боротьби із запотіванням лобового скла в автомобілі
Насамперед варто розуміти, що Японія є дуже густонаселеною країною з високим рівнем урбанізації. Дев’ять із десяти японців живуть у містах. У зв’язку з цим їхні автомобілі часто стикаються із заторами та іншими складними умовами експлуатації.
Оскільки переважна більшість автомобілістів в Японії змушені піддавати двигуни своїх транспортних засобів перевантаженню, їм доводиться орієнтуватися під час заміни оливи не на пробіг, а на мотогодини. Заміну мастила вони здійснюють кожні 200-400 мотогодин, що становить у середньому 5 000 – 6 000 км пробігу.
Спочатку гібридні автомобілі розроблялися як економічна та екологічна альтернатива ДВЗ і перехідний проект на шляху…
Одного разу ви можете почути, як переднє колесо вашого автомобіля починає скрипіти. Не поспішайте панікувати,…
Якщо ви мрієте про великий і місткий кросовер, який служитиме вам довгі роки, слід звернути…
Японська компанія Isuzu відкриє в Україні лінійку з виробництва пікапів, пише «Укравтопром». Повідомляється, що великовузлове…
Верховна Рада пом'якшила заборону на ввезення в Україну транспортних засобів, які не відповідають стандарту ЄВРО-6.…
Кожен автомобіліст може зіткнутися з неприємною ситуацією, коли в салоні його автомобіля погано пахне. Експерти…