Якщо мова заходить про купівлю старих автомобілів з Японії, то можна помітити, що в сервісній книжці таких машин нерідко зустрічаються відомості про заміну моторної оливи кожні 5 тисяч кілометрів, що в 2-3 рази частіше, ніж рекомендує виробник. Видання SUVNews розбиралося, з чим пов’язане таке явище.
Читайте також:
Сім способів відрізнити перекупа від звичайного власника під час купівлі автомобіля
Жінка-водій Uber розкрила секрет ідеальної чистоти в таксі
Найефективніші способи боротьби із запотіванням лобового скла в автомобілі
Насамперед варто розуміти, що Японія є дуже густонаселеною країною з високим рівнем урбанізації. Дев’ять із десяти японців живуть у містах. У зв’язку з цим їхні автомобілі часто стикаються із заторами та іншими складними умовами експлуатації.
Оскільки переважна більшість автомобілістів в Японії змушені піддавати двигуни своїх транспортних засобів перевантаженню, їм доводиться орієнтуватися під час заміни оливи не на пробіг, а на мотогодини. Заміну мастила вони здійснюють кожні 200-400 мотогодин, що становить у середньому 5 000 – 6 000 км пробігу.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…