За статистикою, лише 40% українських водіїв користуються ременями безпеки. Багато в чому такий низький відсоток свідомих автомобілістів зумовлений тим, що значна частка українців вірить у найрізноманітніші міфи і забобони про те, коли треба і не треба пристібатися в авто. Патрульна поліція України у своєму Telegram-каналі днями розвіяла найпопулярніші міфи, звернувши увагу водіїв на необхідність дотримання вимог безпеки.
Читайте також:
Що можна і що не можна робити водієві після ДТП: три ключові поради
Чотири зимові помилки водіїв, які вбивають зчеплення і трансмісію автомобіля
Міф 1: Якщо є подушки безпеки, паски не потрібні
Подушки безпеки не завжди захищають під час аварії, до того ж вони не забезпечують надійної фіксації водія або пасажира.
Міф 2: На низьких швидкостях можна не пристібатися
Навіть на низькій швидкості можна отримати травму при наїзді на перешкоду без ременя безпеки. До того ж не варто забувати, що у вас на великій швидкості може в’їхати інша машина.
Міф 3: Досвідчені водії можуть ігнорувати ремені безпеки
Навіть наймайстровитіші водії з величезним стажем повинні пристібатися, оскільки далеко не все залежить від них на дорозі.
Міф 4: Використання ременя – особиста справа кожного
Насправді водій несе відповідальність не тільки за себе, а й за своїх непристебнутих пасажирів. Якщо хтось не користується ременем, то на автомобіліста чекає штраф у розмірі 510 гривень.
Міф 5: Ремінь заважає вибратися з потопаючого або палаючого автомобіля
Подібні ситуації трапляються вкрай рідко. Насправді набагато більше ситуацій, коли ремені безпеки рятують життя, ніж заважають врятуватися.
В Україні на вторинному автомобільному ринку дуже популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі моделі,…
В Україні серед водіїв є поширена звичка піднімати на ніч двірники автомобілів. Мовляв, таким чином…
Серед українських водіїв часто зустрічаються застарілі «лайфхаки», що передаються з покоління в покоління. Деякі з…
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…