Статті

Шість причин, чому не можна їздити на автомобілі з напівпорожнім паливним баком

Багато українців вважають за краще максимально відтягувати момент поїздки на АЗС, створюючи ілюзію економії грошей і часу. Це не тільки не має сенсу, а й може бути шкідливим для вашої машини. Експерти назвали шість вагомих причин, чому не варто їздити на авто з напівпорожнім паливним баком.

Читайте також:

Де пасажирів кидають за ґрати за їзду в авто з п’яним водієм

Червоний дорожній знак із чорними «очима»: що він означає

500 грн штрафу і рік без прав: за яке безневинне порушення жорстко карають водіїв

1. Попадання сміття в двигун
З роками в паливному баку накопичуються дрібні частинки сміття і утворюється осад. Щойно рівень палива досягне мінімальної позначки, все це почне всмоктувати в себе паливний насос. Це призведе до засмічення фільтрів, падіння продуктивності двигуна і його ймовірного пошкодження.

2. Перегрів паливного насоса
Паливний насос охолоджується паливом у баку. Коли рівень палива опускається занадто низько, насос перегрівається, що може призвести до його поломки. Заміна цього вузла – дороге задоволення.

3. Попадання повітря в систему
За нестачі палива в систему може потрапити повітря. Це особливо небезпечно для форсунок, оскільки порушується правильна подача паливо-повітряної суміші, що призводить до перебоїв у роботі двигуна.

4. Засмічення фільтрів
На низькому рівні палива зростає ризик засмічення паливного фільтра. Це обмежує подачу палива в двигун, знижуючи його потужність і збільшуючи витрату.

5. Проблеми з ПНВТ у дизельних двигунах
Для дизельних автомобілів низький рівень палива особливо критичний. Робота насоса високого тиску «всуху» може призвести до його пошкодження, а вартість ремонту цього вузла значно вища, ніж у бензинових двигунах.

6. Попадання конденсату
В умовах перепадів температури в баку з низьким рівнем палива утворюється конденсат. Вода, змішуючись із паливом, спричиняє корозію насосів та інших компонентів паливної системи.

Recent Posts

Механік Honda пояснив, коли справді треба міняти масло – через 3, 5 чи 10 тисяч км пробігу

Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…

15.12.2025

ТОП-5 недорогих і надійних кросоверів, що не бояться бездоріжжя

Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…

15.12.2025

Француз створив концепт Lexus за 24 години – усе завдяки штучному інтелекту

Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…

15.12.2025

Aston Martin активно тестує свій новий флагман: фото

Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…

15.12.2025

Стукає кермо: механік розповів про поширену проблему старих Chevrolet

Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…

15.12.2025

Citroën презентував електричний дім на колесах: із надувним ліжком і проектором

Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…

15.12.2025