Статті

Шість причин, чому не можна їздити на автомобілі з напівпорожнім паливним баком

Багато українців вважають за краще максимально відтягувати момент поїздки на АЗС, створюючи ілюзію економії грошей і часу. Це не тільки не має сенсу, а й може бути шкідливим для вашої машини. Експерти назвали шість вагомих причин, чому не варто їздити на авто з напівпорожнім паливним баком.

Читайте також:

Де пасажирів кидають за ґрати за їзду в авто з п’яним водієм

Червоний дорожній знак із чорними «очима»: що він означає

500 грн штрафу і рік без прав: за яке безневинне порушення жорстко карають водіїв

1. Попадання сміття в двигун
З роками в паливному баку накопичуються дрібні частинки сміття і утворюється осад. Щойно рівень палива досягне мінімальної позначки, все це почне всмоктувати в себе паливний насос. Це призведе до засмічення фільтрів, падіння продуктивності двигуна і його ймовірного пошкодження.

2. Перегрів паливного насоса
Паливний насос охолоджується паливом у баку. Коли рівень палива опускається занадто низько, насос перегрівається, що може призвести до його поломки. Заміна цього вузла – дороге задоволення.

3. Попадання повітря в систему
За нестачі палива в систему може потрапити повітря. Це особливо небезпечно для форсунок, оскільки порушується правильна подача паливо-повітряної суміші, що призводить до перебоїв у роботі двигуна.

4. Засмічення фільтрів
На низькому рівні палива зростає ризик засмічення паливного фільтра. Це обмежує подачу палива в двигун, знижуючи його потужність і збільшуючи витрату.

5. Проблеми з ПНВТ у дизельних двигунах
Для дизельних автомобілів низький рівень палива особливо критичний. Робота насоса високого тиску «всуху» може призвести до його пошкодження, а вартість ремонту цього вузла значно вища, ніж у бензинових двигунах.

6. Попадання конденсату
В умовах перепадів температури в баку з низьким рівнем палива утворюється конденсат. Вода, змішуючись із паливом, спричиняє корозію насосів та інших компонентів паливної системи.

Recent Posts

ТОП-5 дизельних позашляховиків, що пройдуть мільйон кілометрів без ремонту

Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…

21.12.2025

ТОП-3 найнадійніші кросовери Mazda: моделі, що не підведуть

Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…

21.12.2025

ТОП-5 електромобілів, які надто дорого утримувати

Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…

21.12.2025

Toyota оновила свою найдоступнішу модель: фото

Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…

21.12.2025

Катастрофи не буде: можливі наслідки для паливного ринку після ударів по Одещині

Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…

21.12.2025

BMW тестує новий електричний M3: подробиці

Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…

21.12.2025