Статті

Чотири автомобілі – головні розчарування в історії Honda

Honda – один із найуспішніших автовиробників у світі, але й у нього були невдалі моделі. Деякі машини компанії викликали невдоволення покупців через ненадійні трансмісії, спірний дизайн або слабкі динамічні характеристики. Експерти видання SlashGear виділили чотири головних розчарувань в історії Honda.

Читайте також:

Відібрали права за тріщину на лобовому склі: як уникнути такої неприємності

До 20 км/год: в Україні з’являться нові обмеження швидкості для деяких водіїв

П’ять ознак небезпечного водія: яких машин на дорозі потрібно остерігатися

Honda Civic (2001-2005)
Сьоме покоління Civic розчарувало власників безліччю проблем, особливо з автоматичною коробкою передач. Понад 680 власників скаржилися на передчасний вихід трансмісії з ладу, пробуксовку і мимовільне вимикання передач. Крім того, відмова від передньої підвіски на подвійних поперечних важелях на користь стійок McPherson знизила керованість. Автомобіль також мав ризиковану систему подушок безпеки Takata та слабку підтримку на ринку запчастин.

Honda Element (2003-2011)
Компактний кросовер вирізнявся незвичайним незграбним дизайном, який припав до смаку далеко не всім. До мінусів додавалися слабка динаміка, висока витрата палива і шум у салоні. Однак модель оцінили любителі активного відпочинку: просторий салон, висока надійність і вантажний відсік об’ємом до 2 112 літрів робили Element зручним для подорожей.

Honda Crosstour (2010-2015)
Crosstour намагався поєднати риси седана, хетчбека і кросовера, але виявився невдалим гібридом різних класів. Незважаючи на 3,5-літровий V6 потужністю 271 к.с. і 344 Нм, розгін до 100 км/год займав 7,2 секунди, що багатьом здавалося недостатньо швидким. Покупців також бентежив неоднозначний дизайн, проте модель хвалили за просторий салон і повний привід.

Honda CR-Z (2011-2016)
Гібридне купе мало стати спадкоємцем спортивного CRX, але його динаміка виявилася розчаровуючою. Бензиновий 1,5-літровий мотор з електродвигуном видавав лише 122-130 к.с. і 173-190 Нм, чого було мало для спортивного автомобіля. Додайте до цього посередню оглядовість, галасливість і середні оцінки безпеки – і не дивно, що CR-Z не знайшов популярності і був знятий з виробництва.

Share
автор
Артем Панченко
Tags: Honda

Recent Posts

Оновлений кросовер Volkswagen став схожим на конкурентів від Peugeot і Citroen: фото

FAW-Volkswagen представила модернізований Tavendor – великий кросовер, доступний лише на китайському ринку. Модель, що з’явилася…

11.08.2025

Дешевий китайський близнюк Suzuki Jimny дебютує в Європі: фото

Восени у Чехії з’явиться Baojun Yep – електрокар, який зовні нагадує Suzuki Jimny, але коштує…

11.08.2025

Забув ключі в автомобілі: що робити водієві в такій ситуації

Спека, поїздки та поспіх збільшують кількість водіїв, які опиняються біля власного авто з ключами всередині.…

11.08.2025

Плавають оберти на холостому ходу: назвали причини та вирішення проблеми

Нестабільна робота двигуна на холостому ходу – сигнал, який не варто ігнорувати. За даними Interia,…

11.08.2025

На них ще дідусі їздили: п’ять авто-рекордсменів, які десятиліттями не сходять з конвеєра

Деякі моделі пережили кілька поколінь водіїв і стали частиною автомобільної історії. Як зазначає SlashGear, ці…

11.08.2025

Mitsubishi Outlander отримав позашляховий стиль у версії Trail Edition

Mitsubishi представила нову версію кросовера Outlander – Trail Edition, орієнтовану на подорожі без асфальту. В…

11.08.2025