Статті

Чотири автомобілі – головні розчарування в історії Honda

Honda – один із найуспішніших автовиробників у світі, але й у нього були невдалі моделі. Деякі машини компанії викликали невдоволення покупців через ненадійні трансмісії, спірний дизайн або слабкі динамічні характеристики. Експерти видання SlashGear виділили чотири головних розчарувань в історії Honda.

Читайте також:

Відібрали права за тріщину на лобовому склі: як уникнути такої неприємності

До 20 км/год: в Україні з’являться нові обмеження швидкості для деяких водіїв

П’ять ознак небезпечного водія: яких машин на дорозі потрібно остерігатися

Honda Civic (2001-2005)
Сьоме покоління Civic розчарувало власників безліччю проблем, особливо з автоматичною коробкою передач. Понад 680 власників скаржилися на передчасний вихід трансмісії з ладу, пробуксовку і мимовільне вимикання передач. Крім того, відмова від передньої підвіски на подвійних поперечних важелях на користь стійок McPherson знизила керованість. Автомобіль також мав ризиковану систему подушок безпеки Takata та слабку підтримку на ринку запчастин.

Honda Element (2003-2011)
Компактний кросовер вирізнявся незвичайним незграбним дизайном, який припав до смаку далеко не всім. До мінусів додавалися слабка динаміка, висока витрата палива і шум у салоні. Однак модель оцінили любителі активного відпочинку: просторий салон, висока надійність і вантажний відсік об’ємом до 2 112 літрів робили Element зручним для подорожей.

Honda Crosstour (2010-2015)
Crosstour намагався поєднати риси седана, хетчбека і кросовера, але виявився невдалим гібридом різних класів. Незважаючи на 3,5-літровий V6 потужністю 271 к.с. і 344 Нм, розгін до 100 км/год займав 7,2 секунди, що багатьом здавалося недостатньо швидким. Покупців також бентежив неоднозначний дизайн, проте модель хвалили за просторий салон і повний привід.

Honda CR-Z (2011-2016)
Гібридне купе мало стати спадкоємцем спортивного CRX, але його динаміка виявилася розчаровуючою. Бензиновий 1,5-літровий мотор з електродвигуном видавав лише 122-130 к.с. і 173-190 Нм, чого було мало для спортивного автомобіля. Додайте до цього посередню оглядовість, галасливість і середні оцінки безпеки – і не дивно, що CR-Z не знайшов популярності і був знятий з виробництва.

Recent Posts

Зробіть це на світлофорі зі своїм авто і будете вражені – як одна прихована функція гальм полегшує життя водіям

Сьогодні в автомобілях працюють десятки електронних систем, що покликані поліпшити життя водіїв та їх пасажирів,…

08.12.2025

ТОП-5 найнадійніших автомобілів Kia у 2025 році: ці моделі рідко просяться на СТО

Останні роки автомобілі Kia в Україні стали дуже популярними, завдяки своїй доступності та технологічності. Але…

08.12.2025

Genesis відкликає флагманський седан через… фарбу, яка викликає збій автоматичного гальмування

Корейський автовиробник преміальних автомобілів Genesis повідомив про кумедну проблему зі своїм флагманським седаном G90. Як…

08.12.2025

В Україні перекрили дві важливі траси через удар росіян: влада опублікувала схеми об’їзду

Напередодні російські окупанти завдали удару по Печенізькій греблі в Харківський області. Яки повідомила Служба відновлення…

08.12.2025

Оновлений Audi Q4 E-Tron помітили на тестах: фото

Німецький автовиробник Audi активно працює над прийдешньою прем'єрою нової версії свого найдоступнішого електричного кросовера Q4…

08.12.2025

Німеччина «дотиснула» Євросоюз до пом’якшення вимог щодо ДВЗ

Уряд Німеччини зміг переконати Євросоюз відмовитись від свого плану про повну заборону автомобілів з ДВЗ…

08.12.2025