Статті

Чотири автомобілі – головні розчарування в історії Honda

Honda – один із найуспішніших автовиробників у світі, але й у нього були невдалі моделі. Деякі машини компанії викликали невдоволення покупців через ненадійні трансмісії, спірний дизайн або слабкі динамічні характеристики. Експерти видання SlashGear виділили чотири головних розчарувань в історії Honda.

Читайте також:

Відібрали права за тріщину на лобовому склі: як уникнути такої неприємності

До 20 км/год: в Україні з’являться нові обмеження швидкості для деяких водіїв

П’ять ознак небезпечного водія: яких машин на дорозі потрібно остерігатися

Honda Civic (2001-2005)
Сьоме покоління Civic розчарувало власників безліччю проблем, особливо з автоматичною коробкою передач. Понад 680 власників скаржилися на передчасний вихід трансмісії з ладу, пробуксовку і мимовільне вимикання передач. Крім того, відмова від передньої підвіски на подвійних поперечних важелях на користь стійок McPherson знизила керованість. Автомобіль також мав ризиковану систему подушок безпеки Takata та слабку підтримку на ринку запчастин.

Honda Element (2003-2011)
Компактний кросовер вирізнявся незвичайним незграбним дизайном, який припав до смаку далеко не всім. До мінусів додавалися слабка динаміка, висока витрата палива і шум у салоні. Однак модель оцінили любителі активного відпочинку: просторий салон, висока надійність і вантажний відсік об’ємом до 2 112 літрів робили Element зручним для подорожей.

Honda Crosstour (2010-2015)
Crosstour намагався поєднати риси седана, хетчбека і кросовера, але виявився невдалим гібридом різних класів. Незважаючи на 3,5-літровий V6 потужністю 271 к.с. і 344 Нм, розгін до 100 км/год займав 7,2 секунди, що багатьом здавалося недостатньо швидким. Покупців також бентежив неоднозначний дизайн, проте модель хвалили за просторий салон і повний привід.

Honda CR-Z (2011-2016)
Гібридне купе мало стати спадкоємцем спортивного CRX, але його динаміка виявилася розчаровуючою. Бензиновий 1,5-літровий мотор з електродвигуном видавав лише 122-130 к.с. і 173-190 Нм, чого було мало для спортивного автомобіля. Додайте до цього посередню оглядовість, галасливість і середні оцінки безпеки – і не дивно, що CR-Z не знайшов популярності і був знятий з виробництва.

Share
автор
Артем Панченко
Tags: Honda

Recent Posts

Ціни тануть на очах: які позашляховики швидше знецінюються

Багато автомобілістів при купівлі нової машини не замислюються про те, наскільки конкретна модель є ліквідною…

14.06.2025

Можуть заарештувати на 10 діб: кому потрібно терміново пройти техогляд

На тлі скасування обов'язкового технічного огляду для більшості легкових автомобілів в Україні водії настільки «розслабилися»,…

14.06.2025

Чому гібридні автомобілі так дорого ремонтувати: відповідь механіка

Гібридні автомобілі останнім часом активно набирають популярність за рахунок своєї економічності, технологічності та низьких показників…

14.06.2025

Механіки не хочуть, щоб ви це знали: що приховують від водіїв на СТО

Відомий американський блогер і автомеханік з 57-річним стажем Скотті Кілмер попередив своїх підписників на YouTube…

14.06.2025

Не тільки для військових: турнікет повинен бути в машині у кожного водія

В Україні за останні роки істотно зросла кількість ДТП з постраждалими, а також зі смертельним…

14.06.2025

Volkswagen представив 94-сильний Polo за 33 000 доларів: фото

Німецький автовиробник Volkswagen готується святкувати 50-річний ювілей своєї легендарної моделі Polo. Як пише Motor1, з…

14.06.2025