Чимало українських автомобілістів вважають, що їзда на низьких обертах двигуна не тільки економить пальне, а й подовжує термін служби силової установки. Водночас є думка, що мотор навпаки – має експлуатуватися на всю потужність. Досвідчений моторист розповів, які обороти для двигуна є оптимальними, а які довго утримувати небезпечно.
Читайте також:
Штраф і обмеження свободи: що загрожує водієві за купівлю прав в інтернеті
Дорожній знак «очі»: що він означає і де його встановлюють
Чому бензин А92 краще підходить для зимової їзди, ніж А95: що потрібно знати
Зокрема, фахівець звернув увагу на те, що за 1000-1500 обертів у системі падає тиск, через що моторне мастило не встигає змастити рухомі елементи двигуна, що призводить до їхнього швидкого зносу. Також їзда в такому режимі не дає змоги поповнювати заряд акумулятора.
Що ж стосується високих обертів, то, за словами автомеханіка, боятися червоної зони на тахометрі не варто. У сучасних авто є спеціальна система захисту, яка активується при перевантаженні агрегату.
Водночас регулярна їзда на високих обертах навряд чи буде корисною двигуну. За словами експерта, краще утримувати стрілку тахометра в діапазоні 1800-3000 оборотів, це дає змогу забезпечувати оптимальну продуктивність і не побоюватися за ресурс мотора.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…