Чимало українських автомобілістів вважають, що їзда на низьких обертах двигуна не тільки економить пальне, а й подовжує термін служби силової установки. Водночас є думка, що мотор навпаки – має експлуатуватися на всю потужність. Досвідчений моторист розповів, які обороти для двигуна є оптимальними, а які довго утримувати небезпечно.
Читайте також:
Штраф і обмеження свободи: що загрожує водієві за купівлю прав в інтернеті
Дорожній знак «очі»: що він означає і де його встановлюють
Чому бензин А92 краще підходить для зимової їзди, ніж А95: що потрібно знати
Зокрема, фахівець звернув увагу на те, що за 1000-1500 обертів у системі падає тиск, через що моторне мастило не встигає змастити рухомі елементи двигуна, що призводить до їхнього швидкого зносу. Також їзда в такому режимі не дає змоги поповнювати заряд акумулятора.
Що ж стосується високих обертів, то, за словами автомеханіка, боятися червоної зони на тахометрі не варто. У сучасних авто є спеціальна система захисту, яка активується при перевантаженні агрегату.
Водночас регулярна їзда на високих обертах навряд чи буде корисною двигуну. За словами експерта, краще утримувати стрілку тахометра в діапазоні 1800-3000 оборотів, це дає змогу забезпечувати оптимальну продуктивність і не побоюватися за ресурс мотора.
Фахівець підкреслює, що 2-літрові двигуни Theta та Nu у Hyundai і Kia мають серйозні проблеми,…
Поліція Київської області роз’яснила, що таке безпечна швидкість та дистанція, та як вони впливають на…
Зекономте паливо за допомогою простої кнопки в авто. Дізнайтеся, як правильно використовувати кондиціонер для зниження…
Дізнайтеся про три винятки, коли можна їхати на червоний сигнал світлофора: команди регулювальника, завершення маневру…
Заправка з увімкненим двигуном є небезпечною: ризик вибуху, штрафи та проблеми з автівкою. Вимикайте мотор…
Купуючи автомобіль із пробігом, водії часто орієнтуються на бренд, рік випуску чи комплектацію, але зовсім…