Чимало українських автомобілістів вважають, що їзда на низьких обертах двигуна не тільки економить пальне, а й подовжує термін служби силової установки. Водночас є думка, що мотор навпаки – має експлуатуватися на всю потужність. Досвідчений моторист розповів, які обороти для двигуна є оптимальними, а які довго утримувати небезпечно.
Читайте також:
Штраф і обмеження свободи: що загрожує водієві за купівлю прав в інтернеті
Дорожній знак «очі»: що він означає і де його встановлюють
Чому бензин А92 краще підходить для зимової їзди, ніж А95: що потрібно знати
Зокрема, фахівець звернув увагу на те, що за 1000-1500 обертів у системі падає тиск, через що моторне мастило не встигає змастити рухомі елементи двигуна, що призводить до їхнього швидкого зносу. Також їзда в такому режимі не дає змоги поповнювати заряд акумулятора.
Що ж стосується високих обертів, то, за словами автомеханіка, боятися червоної зони на тахометрі не варто. У сучасних авто є спеціальна система захисту, яка активується при перевантаженні агрегату.
Водночас регулярна їзда на високих обертах навряд чи буде корисною двигуну. За словами експерта, краще утримувати стрілку тахометра в діапазоні 1800-3000 оборотів, це дає змогу забезпечувати оптимальну продуктивність і не побоюватися за ресурс мотора.
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…
Німецький автовиробник Volkswagen тестує автомобіль, які не потребує водія. Як пише Carscoops, на тестовий трек…
Німецький автогігант BMW активно працює над майбутньою прем’єрою нової версії свого флагманського кросовера X7. Як…
Вже через два тижні, з 1 січня 2026 року, в Україні наберуть чинності нові правила…
Німецький автовиробник Mercedes активно працює над виробництвом дешевої версії легендарного позашляховика G-Class. Як пише Carscoops,…
57-річний водій Toyota Camry у Флориді, США нещодавно зіткнувся з ДТП, яку він запам’ятає на…