Дизельні кросовери завжди цінувалися за витривалість, економічність і великий ресурс двигуна. У цьому матеріалі Твоя МАШИНА зібрала топ-5 дизельних моделей, які заслужено вважаються «не вбиваними» — їх мотори можуть пройти сотні тисяч кілометрів без серйозного ремонту.
1. Toyota Land Cruiser Prado 2.8 D-4D
Потужність: 204 к.с.
Об’єм двигуна: 2.8 л
Середня витрата пального: 7.5–8.0 л/100 км
Переваги:
Чому «вічний»: D-4D — один із найвитриваліших дизелів від Toyota. Простий, потужний і адаптований до складних умов експлуатації.
2. Volkswagen Touareg 3.0 TDI
Потужність: 231–286 к.с.
Об’єм двигуна: 3.0 л V6
Середня витрата пального: 7.0–8.0 л/100 км
Переваги:
Чому «вічний»: Мотор 3.0 TDI прославився своєю надійністю ще з часів першого Touareg. При регулярному обслуговуванні без проблем долає понад 400–500 тис. км.
3. BMW X5 3.0d / 30d (серія E70, F15, G05)
Потужність: 235–286 к.с.
Об’єм двигуна: 3.0 л
Середня витрата пального: 6.5–7.5 л/100 км
Переваги:
Чому «вічний»: Двигун N57 або його попередник M57 (на старіших версіях) — легенда BMW. При хорошому паливі й обслуговуванні може пройти пів мільйона км без капремонту.
4. Mitsubishi Pajero Sport 2.4 DI-D
Потужність: 181 к.с.
Об’єм двигуна: 2.4 л
Середня витрата пального: 7.5–8.5 л/100 км
Переваги:
Чому «вічний»: Двигуни Mitsubishi DI-D мають мінімум «слабких місць» і славляться своєю надійністю у важких умовах, включаючи офроуд і сільську місцевість.
5. Mercedes-Benz ML / GLE 350d
Потужність: 258 к.с.
Об’єм двигуна: 3.0 л V6
Середня витрата пального: 6.8–7.6 л/100 км
Переваги:
Чому «вічний»: OM642 — один із найвдаліших дизельних моторів Mercedes. При грамотному догляді він легко долає понад 500 тис. км без серйозних втручань.
Підсумок
Ці моделі — справжні ветерани на ринку дизельних авто. Їх вибирають не за блискучу зовнішність чи модні фішки, а за стійкість, довговічність і впевненість у завтрашньому дні.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…