Автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння потребує регулярного обслуговування, але це не заважає водіям витискати з нього максимум потужності під час поїздок. Однак все ж таки виникає питання: до яких обертів можна розкручувати двигун? На це питання відповів досвідчений моторист в інтерв’ю порталу ampercar.com.
Коли водій використовує автомобіль зі стандартним бензиновим або дизельним мотором, немає нічого поганого у тому, що він хоче «вичавити» з машинки всю потужність. Двигун можна крутити до обмежувача, однак це негативно вплине на ресурс агрегату. У такий спосіб капітальний ремонт може знадобитися вже при пробігу 150-200 тисяч кілометрів, що є досить небагато для сучасних автомобілів. Стандартний ресурс двигунів внутрішнього згоряння зазвичай становить 250-350 тисяч км.
З іншого боку, постійна їзда на низьких обертах також може скорочувати термін служби двигуна. Це призводить до утворення нагару через неповне згоряння пального і роботу мотора без досягнення необхідної температури. Тому автомобілістам рекомендується дотримуватись золотої середини, але не забувати час від часу дозволяти двигуну працювати на повній потужності, розкручуючи його до 4-5 тисяч обертів за хвилину.
У такій ситуації кращим варіантом буде перевести КПП в ручний режим, щоб контролювати рівень обертів, особливо якщо ваш автомобіль має автоматичну трансмісію. Важливо пам’ятати, що середні двигуни досягають пікової потужності при обертах від 1,5 до 6 тисяч. На тахометрі зазвичай можна побачити позначку у 8 тисяч обертів, де останні дві шкали часто зафарбовані червоним. Саме до цієї зони фахівці не рекомендують розкручувати стандартний мотор.
Проблема в тому, що на обертах вище зазначених, двигун не видає пікової потужності, споживає надмірну кількість пального, а також швидше зношуються деталі тертя та перегрівається мастило. Таким чином, немає сенсу крутити стандартний двигун до упору, особливо якщо ваш автомобіль має високий пробіг і система охолодження не обслуговувалася вчасно. Це може призвести до перегріву.
Не менш важливим є дотримання швидкісного режиму. Щоб вивести двигун на роботу в діапазоні 5-6 тисяч обертів, необхідно розігнатися, що суперечить правилам безпеки. Тому, дотримуючись вказівок моториста, ви не тільки зберегти ресурс свого двигуна, а й зробите вашу їзду більш безпечною.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…